Seleccionat per al programa de lideratge internacional dels EUA

Prop de 500 caps d'Estat i de Govern han participat en aquesta iniciativa que impulsa les relacions entre líders de diversos camps

[ 12/04/2024 ]

El vicerector de Comunicació i Internacionalització de la Universitat Politècnica de València, José Francisco Monserrat, ha sigut elegit per a participar en el prestigiós Programa de lideratge per a visitants internacionals (International Visitor Leadership Program o IVLP) dels Estats Units, del qual ja han format part prop de 500 caps d'estat o de govern del món.

El vicerector de la UPV José Francisco Monserrat ha expressat la seua satisfacció per haver sigut seleccionat per a aquest programa del Departament d'Estat dels Estats Units: “És un privilegi que enfortirà llaços entre la UPV i el sistema científic líder del món. Espere estar a l'altura d'aquesta increïble oportunitat”.

Grup selecte

Mitjançant visites de curta duració als Estats Units, líders actuals i emergents de diversos camps experimenten aquest país de primera mà i cultiven relacions duradores amb personalitats homòlogues estatunidenques. Les trobades reflecteixen els interessos professionals de cada participant i donen suport als objectius de la política exterior dels Estats Units.

Cada any, prop de 5.000 personalitats participen en el Programa de lideratge per a visitants internacionals, que va ser fundat el 1940. En el cas del programa científic i tecnològic, aquest grup selecte es redueix a 50 persones. La majoria dels intercanvis de l’IVLP inclouen visites a quatre comunitats estatunidenques durant tres setmanes, encara que els projectes varien segons els temes, les peticions de les ambaixades i altres factors.

Les persones seleccionades es reuneixen amb homòlogues professionals; visiten organitzacions estatunidenques del sector públic i privat relacionades amb el tema del projecte, i participen en activitats culturals i socials. La selecció d'integrants del programa està a càrrec de les ambaixades dels Estats Units als diferents països.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC