Aclareix la incògnita

Com seran els exàmens?, què passa amb les beques Erasmus? Coneix les respostes a aquestes i altres preguntes a través del nou microespai d'UPV Ràdio

[ 04/06/2020 ]

On puc resoldre els meus dubtes a nivell de docència virtual?, com seran els exàmens?, què passa amb les beques Erasmus? Les respostes a aquestes i moltes altres preguntes pots trobar-les en Aclareix la incògnita, el nou microespai que UPV Ràdio posa a disposició teua durant l'actual situació de crisi sanitària provocada per la pandèmia de COVID-19.

Amb tres cites setmanals (dilluns, dimecres i divendres) i una duració de 5 a 10 minuts per programa, Aclareix la incògnita es troba a disposició teua tant en la pàgina del microespai en UPV Ràdio com en Ivoox, on pots també subscriure't.

Produït per Carmen Revillo i Raúl Valenciano, integrants de l'Àrea de Comunicació de la UPV, Aclareix la incògnita naix amb l'objectiu d'aclarir els dubtes relacionats amb la docència i els diferents serveis universitaris que vagen sorgint, i que qualsevol persona interessada a resoldre pot fer arribar al programa a través de les xarxes socials de la UPV.

Programes emesos fins avui:

1.- Com està ajudant la comunitat UPV?

2.- Com s'està realitzant la docència en línia?

3.- Com practicar esport amb la UPV?

4.- Què passa amb les pràctiques en empresa?

5.- Les proves d'accés a la universitat. Quan i com?

6.- Quina és la situació d'Erasmus i de l'alumnat internacional?

7.- Quan fer la inscripció al Centre Infantil Vera?

8.- Es podran celebrar els exàmens oficials d'idiomes?

9.- Com passa el confinament una esportista d'elit?

10.- Quines directrius hi ha per a programes d'intercanvi del pròxim curs?

11.- Com viu el confinament un estudiant d'Erasmus a Milà?

12.- Quins graus pots estudiar a la UPV?

13.- A quines ajudes d'acció social es pot acollir l'alumnat?

14.- Com puc aconseguir gratis la certificació dels cursos edX?

15.- Com puc assistir a les sessions en línia de les Jornades de Portes Obertes?

16.- Què és UPV Solidària?

17.- Com gestione la devolució o donació de la quota de soci d'esports?

18.- Què faig si, durant un examen, em quede sense connexió a Internet?

19.- Com puc resoldre els meus dubtes sobre la UPV?

20.- Com pot ajudar-te la Delegació d'Alumnes de la UPV?

21.- Quin material de la Biblioteca puc consultar des de casa?

22.- Quins màsters puc estudiar a la UPV?

23.- Anem al gra (Dia Nacional de la Nutrició)

24.- Què es 'Activa el teu futur'?

25.- Puc continuar estudiant a la UPV si suspenc més del 50% dels crèdits en els quals estic matriculat?

26.- Com garanteix la UPV la fortalesa de la seua xarxa informàtica en el lliurament de treballs i exàmens en línia?

27.- Com es recupera l'activitat d'I+D+i?

28.- Qui posa els exàmens de les PAU?

29.- Com se sol·licita l'Autorització de conciliació de la vida familiar, personal i laboral?

30.- Com seran les classes el curs que ve?

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny