60 dobles titulacions

Acords amb 42 universitats de 13 països permeten a la UPV oferir títols múltiples amb estades en l'estranger

[ 22/06/2018 ]

Obtenir dobles titulacions és possible per a l'alumnat de la Universitat Politècnica de València (UPV). Així, gràcies als acords amb 42 universitats de 13 països diferents (Alemanya, Dinamarca, els Estats Units, Rússia, Portugal, Argentina, Bèlgica, França, Colòmbia, Itàlia, el Regne Unit, Finlàndia i Suècia), els estudiants de la UPV disposen d'una oferta que inclou 60 dobles titulacions, 45 a nivell de grau i 15 de màster.

D'aquesta manera, en acabar els estudis, l'alumnat obté dos titulacions diferents, una per cada universitat. Els programes són diferents, però compatibles, i cada estudiant pot seguir el seu propi itinerari. Així mateix, estan dirigits als alumnes d'excel·lència i suposen una estada acadèmica en la universitat elegida.

Acords amb institucions de gran prestigi internacional

Entre les institucions que tenen acords amb la UPV figuren algunes de les més prestigioses a nivell internacional, com la Universitat Tècnica de Munic (50a millor del món, segons l'última edició del rànquing internacional de referència, l'ARWU de Xangai); la de Lund (entre les 150 més importants); la Lliure de Brussel·les i la Tècnica de Dinamarca (ambdues en el lloc 200); el Reial Institut de Tecnologia (Kungliga Tekniska Högskolan) d'Estocolm i la Politècnica de Milà (entre les 300 primeres), o la Universitat Tècnica de Darmstadt (també en el top 500).

Beca d'intercanvi i dos semestres com a mínim en la institució estrangera seleccionada

Per a facilitar la possibilitat de realitzar dobles titulacions, la UPV proporciona a les persones interessades els mitjans perquè reben una beca d'intercanvi. D'altra banda, el temps mínim que passa l'alumnat en la institució triada és de dos semestres i 60 crèdits, durant els quals cursa assignatures i desenvolupa el projecte de final de grau o màster. L'estada, a més, pot incloure pràctiques en empresa.

Les dobles titulacions internacionals tenen molts avantatges: impulsen la mobilitat internacional dels estudiants, proporcionen acreditació professional en dos països diferents i faciliten l'ocupabilitat.

Per això, si vols conèixer les possibilitats d'accedir-hi d'acord amb els estudis elegits, consulta-ho en aquest enllaç o contacta amb la Subdirecció de Relacions Internacionals de cada escola o facultat de la UPV.

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny