Títol oficial

90 crèdits

muHab

Espanyol

Anglés

Espanyol – B2

Presencial

UPV Campus de Valencia (València)

Exposició: Comunitats del futur

EXPOSICIÓ! COMUNITATS DEL FUTUR


18 de desembre a les 16.00h
Hall Nord • ETSA UPV
Màster d’Innovació en l’Hàbitat • muHab

El primer semestre de muHAB té l’objectiu d’assajar estratègies arquitectòniques per a un possible futur urbà baix estrès climàtic en l’arc Mediterrani. 


Com a fase d’anàlisi prèvia al treball projectual, tornem a visitar alguns dels exemples paradigmàtics d’una Espanya desenvolupista que, amb estratègies passives i de molt baixos recursos, es va enfrontar ja a la necessitat d’habitar un clima càlid i sec en la zona Sud de la seua costa mediterrània. Adoptem una perspectiva postocupacional i un mètode especulatiu:


com s’habiten avui els espais que es van projectar i van construir en les dècades dels 60 i 70? i com funcionarien en un futur escenari d’estrès tèrmic?

Aquesta exposició, comissariada per l’estudiantat, mostra els resultats de la nostra anàlisi, abans d’abordar l’exercici de projectes.

+ Info