La universitat del futur_Relacion amb l’entorn (podcast)

Com es relacionarà l’ensenyament acadèmic del futur amb l’entorn?Quantes universitats hi ha en el metaverso? La tecnologia… ens acosta o ens allunya de la realitat?De quina manera es pot aplicar a la docència?… En aquesta edició ens proposem viatjar al futur per a saber quina universitat ens agradaria tenir i de quina manera es relacionarà amb aqueixes realitats. Per a això avui ens acompanyen:
  • Núria Lloret, catedràtica de la Universitat Politècnica de València, investigadora i professora del Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l’Art de la Universitat Politècnica de València. A més, és directora i fundadora de la plataforma Atenea.
  • Pepe Benlloch-Dualde, llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat de València i doctor per la Universitat Politècnica de València (UPV). És professor del Departament d’Informàtica de Sistemes i Computadors de la UPV