Connecta amb el teu futur i crea la teua emprenedoria | EXPLORER SANTANDER X

Estàs estudiant o investigant i no saps com portar tot el potencial del teu treball al món de l’empresa?Vols donar-li una aplicació emprenedora o empresarial a la teua tesi doctoral?

Ja pots apuntar-te a la nova convocatòria del programa de  emprenedoria Explorer, que porta des de 2009 impulsant el talent de milers de joves com tu.

Explorer és un programa de pre-incubació que ajuda joves de 18 a 31 anys a experimentar amb l’emprenedoria, a connectar amb la seua  futur, a validar si la seua idea de negoci pot convertir-se en un projecte sostenible i a crear la independència econòmica que desitgen. A més, els mostra com adquirir les habilitats transversals necessàries no sols per a emprendre, sinó també per a augmentar la seua ocupabilitat i aportar valor a qualsevol organització intraemprendiendo.

Et formaràs  a través d’un enfocament pràctic i basat en dinàmiques d’aprenentatge social, connectant-te amb una comunitat global de persones tan decidides com tu i desenvolupant la teua passió podent augmentar la teua xarxa de contactes gràcies al caràcter internacional del programa, que es desenvolupa en diferents països.
I al final, si el teu projecte és seleccionat, gaudiràs d’una setmana a Europa amb un cohort d’Explorers en un hub d’innovació TOP per a emprendedorxs que, igual que tu, volen canviar el món.

Inscriu-te individualment o en equip (fins a 5 persones) ací: https://link.explorerbyx.org/e6xm  (si no la tens, abans d’inscriure’t necessitaràs crear-te un compte de SantanderX en el mateix link)

El termini acaba el 13 de desembre; no esperes i apunta’t ja, les places són limitades!

Per a qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres en explorer@upv.es

• DATES: del 30 de gener al 30 d’abril de 2023
  • DEDICACIÓ: 8-10 hores a la setmana (durant 12 setmanes)
  • PREU: Totalment gratuït. Finançat per Santander Universitats.
  • IDIOMES: Español/Inglés.

No ho deixes per a després, accedeix al link i apunta’t! https://link.explorerbyx.org/e6xm