Praktikum 2022

Campus Praktikum

Un total de 250 alumnes van participar, del 20 al 23 de juny, al Campus Praktikum celebrat a la Universitat Politècnica de València.

Un total de 250 alumnes van participar, del 20 al 23 de juny, al Campus Praktikum celebrat a la Universitat Politècnica de València (UPV), als campus de Vera, Gandia i Alcoi, un esdeveniment gratuït que ha tornat a la seua edició presencial després de tres anys.

El Campus Praktikum està dirigit a estudiants de 1r de Batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior amb un expedient acadèmic global d’excel·lent. Se’ls ofereix l’oportunitat única de conèixer de primera mà i experimentar en els diferents tallers i activitats que es realitzen en l’àmbit de diverses titulacions oferides per la UPV, de manera que els puga ser útil i clarificador per a la posterior elecció dels seus estudis superiors universitaris.

Al campus de Vera han participat 223 alumnes. En el de Gandia han participat una vintena d’estudiants, mentre que al campus d’Alcoi han sigut una desena d’alumnes els participants.

35 tallers oferits en els tres campus

L’alumnat participant al Campus Praktikum 2022 va poder triar entre un total de 35 tallers temàtics a la seua disposició.

Al campus de Vera s’han impartit un total de 25 projectes que han abordat àrees com la robòtica, el medi natural, l’enginyeria química o la metarealidad. A Gandia han treballat sobre turisme, comunicació i medi ambient, i a Alcoi s’han abordat, entre altres, el reciclatge, l’enginyeria química o la cromatografia.

Així mateix, durant la setmana es combina el programa amb activitats esportives i visites organitzades a diferents laboratoris i serveis amb la finalitat que coneguen el campus. D’igual manera, s’organitzen activitats per a afavorir l’intercanvi d’experiències entre els alumnes participants en els diferents projectes.

El Campus Praktikum de la UPV és un esdeveniment organitzat pel Vicerectorat d’Estudiants i Emprenedoria de la Universitat Politècnica de València (UPV).