La tercera acció de la campanya “Matriculem-nos en valencià” incideix en l’ús del valencià
La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2023-2024 s’adreça als estudiants de grau i de màster i consta de diverses accions, amb l’objectiu de promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica.
La tercera de les accions és “Utilitza el valencià en qualsevol activitat universitària presencial i en línia”, perquè és essencial per a promoure i normalitzar una llengua en qualsevol àmbit a la universitat.
Els propers dies s’informarà de les dates de la quarta acció “Rep l’obsequi de benvinguda”, en la qual es recolliran els obsequis i la possibilitat d’aconseguir una entrada per a un festival de música en valencià de l’hivern.
A més, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística t’ofereix serveis i activitats relatius a temes com els següents:
- l’aprenentatge del valencià (cursos MOOC, cursos, grups de conversa…)
- les proves d’acreditació (el termini d’inscripció de la propera convocatòria estarà obert entre el 16 i el 22 de novembre de 2023) (https://cieacova.com/)
- les ajudes per l’elaboració dels TFG, TFM i tesis doctorals (la propera convocatòria es publicarà entre el 15 i el 31 d’octubre)
- el Voluntariat Lingüístic (inscripció al Voluntariat Lingüístic: http://bit.ly/VL-UPV-INS; Trobada del Voluntariat Lingüístic a finals d’octubre…)
- les activitats d’El Vint-i-5
- la campanya “Matriculem-nos en valencià”
- el multilingüisme
- i moltes altres
Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (https://www.upv.es/entidades/spnl/va/inici-ca/, spnl@upv.es)
Amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»