Correu electrònic

Aquest servei compleix amb els diferents estàndards d’ús general i de seguretat com webmail (HTTPS), el sistema d’enviament de correu segur (SMTPS) i els sistemes de recepció de missatges segur (POP3S i IMAPS). Per a atendre les diferents necessitats de missatgeria, la UPV disposa de dos sistemes de correu electrònic: estàndard i Exchange.

El compte de correu electrònic NO se sol·licita. Quan es crea el compte d’UPVNET o d’ALUMNE es crea automàticament el compte de correu estàndard. Els usuaris d’UPVNET poden sol·licitar un compte de correu Exchange. Aquesta sol·licitud es pot fer mitjançant Gregal (www.upv.es/gregal) o cridant a l’extensió 77750 (96 387 77 50 si crida des de fora de la Universitat).

La contrasenya de correu es recomana canviar-la periòdicament. En el cas de correu estàndard NO coincideix amb la contrasenya d’UPVNET. En el cas de correu Exchange, . Totes dues contrasenyes poden modificar-se a través de la (Intranet UPV).

Es poden configurar diversos clients de correu electrònic tant per al correu estàndard com per al correu Exchange. Per a això consultar els manuals adequats: Configuració clients correu estàndard | Configuració clients correu Exchange. A més, podran consultar-se ‘en línia‘ mitjançant Webmail per al correu estàndard i mitjançant Servei Agenda per al correu Exchange. Per al cas del correu estàndard serà necessari el nom d’usuari i la contrasenya de correu i en el cas d’Exchange, serà necessari el nom d’usuari i la contrasenya d’UPVNET.

És molt important conèixer la Normativa d’Ús del Correu Electrònic de la UPV. El més bàsic és que el compte de correu és personal i intransferible (igual que el compte d’usuari) ja que el propietari és el únic responsable del compte. Veure document ‘Normativa d’Ús del Correu Electrònic de la UPV‘ .

Més informació: