Àrea de Sistemes d’Informació i Comunicacions

L’ASIC de la UPV s’encarrega de posar a l’abast de tota la comunitat universitària les noves tecnologies de la informació i de les telecomunicacions. Al Campus d’Alcoi es troba una part dependent de València que coordina i manté en funcionament tota la infraestructura informàtica del Campus, sempre sota la supervisió de València.

En aquestes pàgines trobaràs tot el relacionat amb l’ASIC del Campus d’Alcoi, perquè pugues contactar amb nosaltres, però abans de fer-ho, navega per les diverses opcions en les quals trobaràs informació i manuals dels principals serveis oferits.

En cas de no trobar solució als teus dubtes o problemes, pots enviar-nos un suggeriment mitjançant el següent formulari o bé, interactuar amb altres alumnes, personal i el propi ASIC.

Bústia de suggeriments

Informació per a alumnes de nou ingrés: document‘