Aula virtual (Polilabs)

La UPV ofereix el servei de ‘Aula Virtual‘, el qual consisteix en una connexió a ordinadors virtuals amb programari de pràctiques, accessible en remot des de qualsevol equip (des de portàtils, dispositius mòbils, tauletes, etc.) i des de l’exterior.

El requisit és tenir instal·lat Adobe Flash Player i Java, per la qual cosa no es podrà usar el navegador Google Chrome (Es recomana utilitzar Internet Explorer), a més de disposar d’una connexió de banda ampla. La primera vegada serà necessari instal·lar el client. Per a això connectar-se a polilabs.upv.es i descarregar el client (disponible per a Windows, GNU/Linux i Mac Us X) i iniciar sessió.

Existeix un error conegut que es produeix en validar-se si entre els caràcters de la contrasenya està algun dels següents: ” ‘ \. Serà necessari canviar la contrasenya i eliminar aquests caràcters. Els alumnes triaran el domini alumno.upv.es i el personal el domini upvnet.upv.es.

Els arxius que es generen mentre es treballa en aquestes màquines virtuals es podran guardar en la unitat personal (W:) o bé en els discos de l’ordinador local des d’on s’accedeix a la màquina virtual.

Per a qualsevol incidència amb el servei, posar-se en contacte amb l’ASIC UPV mitjançant la següent adreça de correu opervdi@upvnet.upv.es.

Consulta la llista de programari disponible per al Campus d’Alcoi.

Més informació: