El projecte ‘Robòtica a l’Escola’ arriba a Benilloba

El Campus d’Alcoi de la UPV contínua amb el seu projecte ‘Robòtica a l’Escola’ en la secció del IES Pare Arques a Benilloba. Permetrà a l’alumnat de Secundària disposar d’un material divulgatiu d’ús acadèmic que els servirà per a endinsar-se en l’apassionant món de la Tecnologia i la Robòtica.

Durant la presentació de ‘Robòtica l’Escola’ han assistit, per part del Campus d’Alcoi el subdirector de comunicació, Carlos Sastre, i el responsable de l’Àrea de Planificació i Desenvolupament del Campus, Jesús Seguí. Aquest projecte compta amb la col·laboració de la Obra Social Caixa Ontinyent y Multiscan Technologies.

El Campus d’Alcoi de la UPV espera repetir aquest tipus d’iniciativa en altres centres educatius de les comarques centrals de la Comunitat Valenciana en un futur pròxim, com ja va ocórrer amb el IES Vermellar de L’Olleria.