Comissió de Qualitat

Composició

Presidència: El Vicerector o la Vicerectora de Planificació, Estudis, Qualitat i Acreditació.

Secretaria: El Director o la Directora de l’Àrea de Qualitat i Acreditació.

Vocalies:

  • El Vicerector o la Vicerectora d’Ocupació, Formació Permanent i Llengües.
  • El Gerent o la Gerenta.
  • El Director o la Directora de l’Escola de Doctorat.
  • Un o una representant dels Directors i les Directores o Degans i Deganes de Centre.
  • Un o una representant dels Directors i les Directores de Departament.
  • Un o una representant dels Directors i les Directores d’Institut Universitari d’Investigació.
  • Un o una representant dels estudiants. Aquesta vocalia podrà disposar d’un o una suplent designat pel Consell d’Estudiants.
  • El Cap o la Cap del Servei d’Avaluació, Qualitat i Acreditació.
  • Un o una representant del Personal Docent i Investigador expert en l’àmbit de la qualitat.
  • Un o una membre del Consell Social.
  • Una persona tècnica del Servei d’Avaluació, Qualitat i Acreditació, dependent orgànica i administrativament del Vicerectorat de Planificació, Estudis, Qualitat i Acreditació.

Àmbits d’actuació

1. Assumir la responsabilitat del Sistema de Gestió de Qualitat dels Serveis de la Universitat Politècnica de València.

2. Assumir la responsabilitat del Sistema de Gestió de Qualitat dels Títols Oficials i Propis de la Universitat Politècnica de València.

3. Dissenyar, implantar i gestionar els mètodes i instruments d’avaluació de la qualitat.

4. Definir els objectius anuals en matèria de qualitat i excel·lència i realitzar el seguiment de la consecució d’aquests.

5. Proposar modificacions del Reglament de funcionament de la Comissió de Qualitat de la Universitat Politècnica de València, així com de la seua estructura i funcionament.

Documents

Acords

Accedeix als acords ací: