Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

22/11/22
Visita guiada “Alcoi en temps de guerra”

La visita tindrà lloc l’1 de desembre des de la plaça de Ferrándiz i Carbonell d’Alcoi

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix l’1 de desembre la visita guiada “Alcoi en temps de guerra”.

Objectiu de la visita guiada: complementar la formació interdisciplinària universitària i conèixer l’entorn de la UPV, sobretot d’espais i entitats de referència històrica, científica, cultural, econòmica i social.

Destinataris: comunitat universitària UPV (PAS, PDI, estudiants) i Alumni UPV.

Nombre mínim de persones inscrites: Les visita es realitzarà si hi ha un mínim de 10 persones inscrites. Les places són limitades.

Descripció de la visita: A pesar d’estar a la rereguarda, Alcoi va sentir molt pròxima la Guerra Civil Espanyola, no sols pels bombardejos, sinó també pels canvis significatius que va sofrir la societat i la ciutat. Es visitarà el tercer eixample d’Alcoi per a conèixer com es va adaptar la indústria al temps de la Guerra Civil, com va sofrir la població els bombardejos, com van funcionar els hospitals..., i acabarà la ruta amb la visita al refugi de Cervantes.

Data i hora: dijous 1 de desembre, de 12.30 h a 14 h

Punt de trobada: UPV Alcoi, plaça de Ferrándiz i Carbonell.

Inscripció: fins al 29 de novembre (23.55 h), pel formulari http://bit.ly/visitesguiadesUPVAlcoi. Places limitades

Organitza: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)

Col·labora: Acadèmia Valenciana de la Llengua