Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

07/11/22
News
L'SPNL informa: El 23 de novembre es posa en funcionament l'Escola Oficial d'Idiomes Virtual Valenciana

La sol·licitud telemàtica de torn de matrícula estarà oberta els dies 7 i 8 de novembre

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV informa: La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport posa en funcionamentl'Escola Oficial d'Idiomes Virtual Valenciana, la qualdisposarà de places per a més de 4.000 alumnes.

· Començament de la formació en l'EOI Virtual: 23 de novembre

· Cursos d’anglès: primer i segon del nivells A2, B1, B2 i C1

· Cursos de valencià: primer dels nivells B2 i C1, i primer i segon del C2

· Sol·licitud telemàtica de torn de matrícula: des de les 9 hores del dia 7 de novembre fins a les 15 hores del dia 8 de novembre de 2022 o fins que s'esgoten els torns

· Formalització de la matrícula de les persones admeses: del 9 a l’11 de novembre en el portal de l'EOI Virtual, EOI-Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (gva.es)

· Materials digitals gratuïts, ja que la Conselleria d’Educació de la Generalitat assumirà el cost de les llicències

· Format: Tindrà una sessió síncrona a la setmana d’una hora de duració en la qual es connectarà a la plataforma de l’EOI Virtual per a participar en una videoconferència de pràctica oral de l’idioma en grup reduït amb el seu professor o professora. La resta de formació és totalment asíncrona.

· Informació detallada sobre els requisits acadèmics necessaris, les exempcions i bonificacions de taxes i els tràmits telemàtics que cal completar per a matricular-se: EOI-Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (gva.es)

Font: laxarxa.val – Xarxa Pública de Serveis Lingüístics Valencians (xarxaval@gva.es)

Més informació: EOI-Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (gva.es)