Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

17/12/20
News
Publicaciķ de la resoluciķ definitiva de la convocatōria d’ajudes en valenciā per a l’alumnat

Les ajudes corresponen a TFG, TFM i tesis doctorals realitzats entre el 27 de setembre de 2019 i el 12 de novembre de 2020

En data 17 de desembre de 2020 es publica la resolució del rector de la UPV del 9 de desembre de 2020, per la qual s'adjudiquen les ajudes per la realització en valencià del treball final de grau, del treball final de màster o de la tesi doctoral per a l’any 2020 convocades per resolució del rector de 14 de setembre de 2020, Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8932, de 22 d’octubre de 2020.

Podeu consultar aquesta resolució definitiva en l’apartat de les ajudes.

La propera convocatòria d’ajudes per a l’alumnat (una única convocatòria), d’acord amb la carta de serveis, tindrà lloc entre el 15 i el 31 d’octubre de 2021 i es publicarà a la web de l’SPNL.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia