Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

13/01/20
News
La UPV acull una de les fases locals de la Lliga de Debat de Secundāria i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats

La competició té lloc els dies 16, 17 i 18 de gener de 2020 al Campus de Vera.

Els propers dies 16, 17 i 18 de gener, al Paranimf del Campus de Vera, la Universitat Politècnica de València acollirà una de les fases locals de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat (LDSB) de la Xarxa Vives d’Universitats, de la qual eixirà l’equip que representarà la nostra universitat en la fase final de la LDSB, que tindrà lloc del 22 al 24 d’abril de 2020 a la Universitat Rovira i Virgili.

La Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, nascuda a partir de l’experiència de la Lliga de Debat Universitària, és una competició en la qual diversos equips d’estudiants entre 15 i 18 anys de 4t d’ESO, Batxillerat (i equivalents) i Cicles Formatius de diferents centres docents debaten en valencià sobre un tema polèmic i d’actualitat.

Els objectius de la Lliga són millorar les habilitats comunicatives dels participants que es troben en l’etapa formativa; fomentar l’adquisició de competències transversals com el treball en equip, la creativitat, la documentació, la construcció d’un discurs i la planificació, i oferir a l’alumnat un primer contacte amb la universitat, entre altres.

En aquesta edició la qüestió de debat, tant en les fases locals com en la fase final, és la següent: «La tecnologia augmenta la felicitat?».

En la fase local de la UPV participaran vuit equips que representaran els centres següents: IES Pere Boïl (Manises), IES Clara Campoamor (Alaquàs), IES Lluís Vives (València), IES Josep Segrelles (Albaida), IES Berenguer Dalmau (Catarroja) i IES Joan Fuster (Sollana).

Dates:

• 16, 17 i 18 de gener de 2020
  • de 10 a 13 h
  • Paranimf del Campus de Vera

Organitza: Universitat Politècnica de València. Servei de Promoció i Normalització Lingüística

Col·laboren: Xarxa Vives d’Universitats, Acadèmia Valenciana de la Llengua i Escola Valenciana