Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

23/09/19
Teatre en valenciā: Espectacle de māgia “L’espill”, del 26 al 29 de setembre

Entrades reduïdes amb el bo del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

L’SPNL ofereix bons de descompte, als membres de la UPV, per a dues entrades reduïdes per a les representacions en valencià del Teatre Micalet, com a suport al teatre en valencià.

Qualsevol persona podrà recollir els bons del teatre en valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 3C), presentant el carnet universitari. Amb aquest bo només caldrà aportar el 25% del cost de l’entrada per taquilla del Teatre Micalet.

L’espill, espectacle de màgia del mag Rubén Aparisi

Quantes hores passa un mag davant l’espill? Bo, dels dos espills, el literal i el figurat. Quines pors ha de superar abans de pujar a un escenari? I quins recursos hi ha hagut d’aprendre?

A aquestes qüestions i altres relacionades respon el mag Rubén Aparisi a l’obra L’espill, un espectacle de màgia molt sincer, en el qual el mag valencià exposa els seus defectes, errors i superacions que acaben reflectint-se a l’espill del públic en viu. A més, es desmarca de la tendència a situar-se per damunt de l’espectador pel fet de saber alguna cosa que aquest no sap (el truc) i renuncia a l’altivesa.

Funcions: del 26 al 29 de setembre. Dijous i divendres a les 20 h, dissabte i diumenge a les 19 h.

Preu per al públic en general: 13 i 15 euros, al qual cal aplicar el descompte universitari.

Pròxims espectacles al Teatre Micalet

• del 3 al 6 d’octubre: #Pepitaimariua, amb Maria Juan i Pepa Cases

Més informació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia; Facebook: /spnlbondia; Twitter: @spnlbondia; Instagram: @spnlbondia; spnl@upv.es)