UPV líder en Agricultura i Art segons QS

La Universitat Politècnica de València lidera en Agricultura i Ciències Forestals i Art i Disseny, segons el QS World University Rànquings by Subject.

La Universitat Politècnica de València (UPV) continua destacant a nivell nacional i internacional segons l’última actualització del QS World University Rànquings by Subject. En aquesta ocasió, la UPV es posiciona com la millor universitat espanyola per a estudiar Agricultura i Ciències Forestals, així com una de les principals institucions en el camp de l’Art i Disseny.

En l’àmbit d’Agricultura i Ciències Forestals, la UPV ocupa un destacat lloc 56 a nivell mundial, consolidant-se com una referència acadèmica en aquesta disciplina a nivell global. A més, a nivell nacional, la universitat s’alça amb el primer lloc, reafirmant el seu lideratge a Espanya en aquest camp tan rellevant per al desenvolupament sostenible i la gestió mediambiental.

Un dels aspectes més destacats d’aquest assoliment és l’ocupabilitat que ofereix la UPV en l’àrea d’Agricultura i Ciències Forestals. A nivell global, la institució se situa en la posició 146, la qual cosa demostra l’alta demanda i reconeixement internacional dels seus graduats en aquest camp. A nivell nacional, la UPV es posiciona en la tercera posició en termes d’ocupabilitat, destacant la preparació i el prestigi dels seus programes educatius en aquesta àrea.

D’altra banda, en l’àmbit de l’Art i Disseny, la UPV també destaca a nivell mundial, ocupant el lloc 95 en el rànquing global. A Espanya, la institució se situa en el segon lloc, consolidant-se com un referent en la formació de professionals creatius al país.

Quant a l’ocupabilitat en Art i Disseny, la UPV es posiciona en el lloc 173 a nivell global, la qual cosa reflecteix la reconeguda trajectòria i projecció internacional dels seus egressats en aquest camp. A nivell nacional, la universitat se situa en la cinquena posició en termes d’ocupabilitat, destacant l’èxit i la inserció laboral dels seus graduats en el mercat creatiu espanyol.