Oportunitat laboral

HP cerca a titulades i titulats universitaris recents per al seu programa HP Academy 2017. El termini per a inscriure's finalitza el 30 de maig

[ 07/04/2017 ]

L'empresa HP i la Fundació Universitat-Empresa (FUE) cerquen els millors talents entre l'alumnat recentment titulat d'Espanya i Europa per a incorporar-los a les files de l'empresa a Barcelona, mitjançant el programa HP Academy 2017.

Aquest programa permetrà als estudiants tenir un contracte de treball de dos anys, ja siga en l'àrea d'R+D o en la de negocis. D'aquesta manera podran adquirir experiència laboral i començar la seua carrera professional en una de les empreses de tecnologia més grans del món.

En aquesta edició s'acceptaran inscripcions d'estudiants amb perfils d'R+D (Aeronàutica, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Electrònica, Organització Industrial, Matemàtiques, Enginyeria Mecànica, Física, Enginyeria en Telecomunicacions) i negocis (Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Enginyeries, Màrqueting i Operacions). Però el més important és que les candidates i candidats manifesten capacitats d'organització i passió per la tecnologia, per quedar entre els 100 finalistes que passaran a la fase presencial a les oficines d'HP a Barcelona.

Tots els candidats i candidates rebran una ajuda per desplaçament, depenent del seu lloc de residència, per a assistir a la fase final presencial, i se'ls farà lliurament d'un certificat d'assistència i aprofitament del curs formatiu expedit per HP i per la Fundació Universitat-Empresa. Les activitats desenvolupades durant aquests dies seran en anglès i impartides per experts de primer nivell. Inclouen: tallers, ponències i formació. Una vegada finalitzada aquesta setmana, i conclòs el procés de formació i selecció, la companyia tecnològica HP oferirà a 85 joves la possibilitat d'incorporar-se a la seu internacional de Barcelona amb un contracte laboral de dos anys de durada.

Les persones interessades a accedir a aquest programa han de registrar la candidatura en la web oficial d'HP Academy 2017, fins al pròxim 30 de maig del 2017. Una vegada passada aquesta inscripció, els 100 candidats i candidates més interessants per a HP seran citats per a la fase final, que es durà a terme al mes de juliol i on finalment es donaran a conèixer les persones guanyadores.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC