Atelier Bow-Wow

La prestigiosa arquitecta japonesa Momoyo Kaijima imparteix una conferència a l'ETSA-UPV el dimecres 8 de febrer (18.30 h, accés lliure)

[ 03/02/2017 ]
Atelier Bow-Wow

L'aula magna de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la Universitat Politècnica de València (ETSA-UPV) acollirà dimecres que ve, 8 de febrer, la conferència de la prestigiosa arquitecta Momoyo Kaijima sobre Atelier Bow-Wow, la firma d'arquitectura que ella mateixa va cofundar l'any 1992 junt amb Yoshiharu Tsukamoto.

La xarrada, la presentació de la qual anirà a càrrec de l'arquitecte croat Kresimir Rogina, forma part del programa d'activitats desenvolupades per l'Aula d'empresa HNA - Mutualitat d'Arquitectes que la UPV va posar en marxa a la fi del 2014.

La conferència, que serà de lliure accés fins que s'exhaurisca la capacitat del recinte, començarà a les 18.30 hores. Durant l'acte se sortejaran 5 exemplars del llibre Made in Tokio: guide book, escrit per Kaijima junt amb Junzo Kuroda, sobre l'arquitectura de la capital nipona.

Una firma coneguda per un enfocament interdisciplinari particular i radical

Atelier Bow-Wow és una firma prestigiosa, coneguda pel seu enfocament interdisciplinari particular i radical, que estudia les formes de l'arquitectura quotidiana i local, i construeix propostes arquitectòniques innovadores (sobretot petits o petitíssims edificis) alhora que elabora una producció teòrica significativa sobre aquests aspectes.

No debades, entre els conceptes desenvolupats en les seues publicacions es troben els de pet architecture, behaviorology, micro public space, da-me architecture, generational typology o void metabolism.

L'Aula d'empresa HNA - Mutualitat d'Arquitectes, compromesa amb els joves arquitectes

La conferència forma part de les activitats empreses per l'Aula d'empresa HNA - Mutualitat d'Arquitectes i la UPV. Des que es va crear l'any 2014, l'aula ha convidat nombrosos arquitectes reconeguts per la seua labor professional i acadèmica, amb una comprensió diferent -i de vegades poc usual- del seu treball i amb un compromís ètic i intel·lectual davant qualsevol actuació sobre un entorn àmpliament compartit.

A través d'aquestes iniciatives, HNA vol acostar als joves arquitectes enfocaments diversos que amplien el camp professional i humà tant dels estudiants com dels nous titulats.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC