Internet Startup Camp 2014

Del 7 a l'11 de juliol, el parc científic de la Universitat Politècnica de València acollirà l'Internet Startup Camp 2014, el primer campus d'Espanya sobre creació d'empreses d'Internet i negocis digitals

De nou els millors empresaris i inversors del sector d'Internet a Espanya es reuniran en la tercera edició de l'ISC Camp, que se celebrarà del 7 a l'11 de juliol, al parc científic de la Ciutat Politècnica de la Innovació (CPI) de la UPV. Una setmana d'intens aprenentatge per a tota aquella persona que s'ha plantejat en algun moment llançar un projecte en línia.

Després de l'èxit recollit en les dues edicions anteriors, aquest esdeveniment, sense ànim de lucre, s'ha posicionat com el líder a Espanya en relació a la creació d'empreses d'Internet, amb més d'un miler d'assistents, un centenar de ponents i més d'una vintena de països involucrats.

Durant els cinc dies que dura l'ISC Camp es realitzen nombroses activitats, tallers, ponències, debats i entrenament (coaching) per a emprenedors.

Dues beques per a cursar la formació presencial de l'ISC Academy a la UPV

Al llarg de les jornades, l'organització trau a concurs dues beques per a assistir presencialment al Programa de creació i acceleració d'empreses en Internet i negocis digitals, de l'ISC Academy, impartit per molts dels ponents d'aquesta edició i d'edicions passades, a la Universitat Politècnica de València.

A més, com a novetat enguany, les persones participants podran presentar els projectes davant els inversors el Dia del Finançament i la Inversió. Per a això, és necessari inscriure's enviant un correu i adjuntant un resum executiu a l'adreça de correu que figura a peu de pàgina.

Com en anys anteriors, l'ISC Camp pot seguir-se de manera presencial o en línia, mitjançant la reproducció en temps real per a tots aquells que no hi poden assistir de forma presencial. L'etiqueta oficial per a seguir l'esdeveniment en Twitter és #ISC2014.

Les entrades són limitades i hi ha descompte per a les persones que compren l'entrada en aquest mes de juny. Pots informar-te'n en l'enllaç web que figura a peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom