Programa Talentum

El 24 d'abril la UPV acull la presentació del programa Talentum. Si ets estudiant o titulat, pots optar a una de les 500 beques remunerades per a treballar en Telefònica.

Telefònica ha posat en marxa Talentum, un programa de captació de joves talents dirigit als estudiants universitaris i a titulats. El programa es divideix en dues línies: Talentum Universities, un programa de beques remunerades de llarga durada destinades a joves estudiants i titulats, i Talentum Startups, un programa dirigit a estudiants dels primers anys de carreres tecnològiques.

En concret, a través del programa Talentum Universities, la multinacional espanyola oferirà el 2012 un total de 500 beques amb una durada de 12 mesos i amb possibilitat d'incorporar-se posteriorment a la plantilla.

En aquesta edició, se seleccionaran universitaris menors de 30 anys, pertanyents a universitats i centres d'estudis de postgrau de tot Espanya, procedents de carreres com enginyeria de telecomunicació, industrials, informàtica, administració i direcció d'empreses, dret i economia, entre d'altres.

El programa Talentum es presenta mitjançant una gira per set universitats i escoles tècniques, moltes de les quals pertanyen a la xarxa de Càtedres de Telefònica, entre les quals ha sigut seleccionada la Universitat Politècnica de València.

La presentació de Talentum té lloc el dimarts 24 d'abril, a les 10 h, a la sala d'actes del cub blau de la Ciutat Politècnica de la Innovació. La capacitat de la sala és limitada, per la qual cosa cal inscriure's prèviament a l'acte a través de l'enllaç que hi ha a peu de pàgina.

En la sessió intervindran el rector de la Universitat Politècnica de València, Juan Juliá, i el director territorial de Telefònica Espanya, Javier de Castro. A més, Alberto Araque, responsable de solucions TIC per a grans empreses, i José Mª Alonso, responsable de seguretat informàtica, mostraran algunes de les innovacions en les quals treballen els professionals de Telefònica Espanya i els emprenedors de Wayra.

Pots obtenir més informació sobre cadascun dels programes i inscriure't a l'acte de presentació del projecte Talentum a la Universitat Politècnica de València en els enllaços que hi ha tot seguit.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%