El 3 de maig, quatre tallers

La UPV se suma al Dia Mundial de la Seguretat i Salut en el Treball incidint en la prevenció de riscos laborals

[ 26/04/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) s'ha adherit, un any més, a la celebració del Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball, que se celebra el pròxim 28 d'abril, amb una sèrie d'activitats que tindran lloc, principalment, el dijous 3 de maig a l'Àgora del campus de Vera (València) de la UPV.

L'objectiu de la campanya, de caràcter anual i internacional, és la promoció del treball segur, saludable i digne, mitjançant la prevenció de riscos laborals, i amb la finalitat de reduir els accidents en l'entorn de treball i les malalties vinculades a l'àmbit laboral a tot el món.

Enguany, en concret, es pretén accelerar l'acció per a aconseguir l'Objectiu 8 de l'Agenda 2030 per al desenvolupament sostenible: promoure el creixement econòmic sostingut, inclusiu i sostenible; l'ocupació plena i productiva, i el treball decent per a tothom.

Primers auxilis; protecció contra incendis; ús d'arnesos i cascos, i protecció contra caigudes

Amb aquesta finalitat, el dijous 3 de maig, el Comitè de Seguretat i Salut de la UPV instal·larà un punt d'informació a l'Àgora del campus de Vera de la UPV. Allí, a més, tindran lloc quatre tallers que s'aniran repetint cada hora perquè qualsevol membre de la comunitat universitària puga acudir a tots i en el moment que més li convinga.

Els tallers són: Primers auxilis. Reanimació cardiopulmonar. Ús del desfibril·lador extern automàtic (10, 11, 12, 13, 14, 16 i 17 h). Protecció contra incendis. Ús de l'extintor portàtil (10.30, 11.30, 12.30, 13.30, 14.30, 16.30 i 17.30 h). Ús, verificació i manteniment d'arnesos i cascos (10, 11, 12, 13, 14, 16 i 17 h). Sistemes de protecció individual contra caigudes. Sistemes de retenció, subjecció, accés mitjançant corda, anticaiguda i salvament (10, 11, 12, 13, 14, 16 i 17 h).

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom