- -
UPV
 

Oportunitat de millora

Els usuaris i usuàries de la UPV pensen que se'ls ofereix poca informació sobre el servei que se'ls presta i que els terminis són excessius

[ 20/09/2017 ]

Dur a terme enquestes de satisfacció aporta informació rellevant sobre la qualitat del servei que ofereix una empresa o institució. Però, a més, indica quins atributs són pitjor percebuts. Gràcies a això, és possible descobrir quins són els punts febles de la cadena. Conèixer en quins aspectes en concret falla un procés és una oportunitat de millora. I, vist amb aquesta perspectiva, això quasi és més important.



En aquests 10 anys de registres, s'ha fet evident que la Universitat Politècnica de València té, en general, dos punts febles. I és que els usuaris i usuàries pensen, d'una banda, que se'ls ofereix poca informació sobre el servei que se'ls presta i, d'una altra, que els terminis són excessius.



És evident que, amb el pas del temps, la ciutadania s'ha fet cada vegada més exigent. I amb raó. Si demanem una compra a l'estranger, no n'hi ha prou amb que, al cap d'unes setmanes, arribe el paquet sense més a casa. Més aviat al contrari: volem saber on es troba el nostre producte en tot moment. I sobreentenem que ens mantindran informats de si l'article en qüestió ha eixit del magatzem d'origen, si està en trànsit, si ha arribat al lloc de destinació o si està preparat per a repartir-se en el dia.



I fins a un cert punt acceptem que, si aquesta traçabilitat pot aconseguir-se amb l'enviament de mercaderies, ha de poder aplicar-se també a qualsevol servei de l'administració. Per aquest motiu, la UPV està treballant per engegar cada vegada més activitats de seguiment (en uns processos serà més fàcil que en altres) per a tenir informada la persona interessada de com va la seua sol·licitud. I que aquesta puga saber què ve a continuació, quin és el següent pas de la cadena; consultar dubtes en un manual (si el procediment és complex), en unes PMF o accedir a una llista de consells senzills.



Quant als terminis, les usuàries i usuaris cerquen sempre la immediatesa. Volen menys esperes: sol·licitar un servei i tenir-lo a l'instant. Per això, per a continuar millorant, només queda revisar processos per a, en la mesura que siga possible, escurçar els termes de lliurament.



Notícies destacades


Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom
Edicions Maior: 25 anys Edicions Maior: 25 anys
La UPV exhibeix una selecció excepcional de la històrica galeria balear, referència internacional de la gràfica contemporània
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny
Activa el teu futur Activa el teu futur
El CFP organitza tallers, ponències i activitats per a donar a conèixer els títols propis de la UPV
Èxit de la nova edició del Fòrum d'Ocupació del campus de Gandia Èxit de la nova edició del Fòrum d'Ocupació del campus de Gandia
Més de 300 joves han assistit a la fira de l'ocupació, que ha reunit 44 entitats amb un centenar d'ofertes



EMAS upv