PAM! 16

La Facultat de Belles Arts de la UPV exposa, del 26 al 29 d'abril, obres d'un centenar d'alumnes en la Mostra de Produccions Artístiques i Multimèdia

[ 25/04/2016 ]
PAM! 16

La Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebra, del dimarts 26 al divendres 29 d'abril, la quarta edició de la Mostra de Produccions Artístiques i Multimèdia (PAM!16).

Organitzada pels alumnes del Màster Interuniversitari de Gestió Cultural UV-UPV, la mostra tindrà com a protagonistes un centenar d'estudiants del Màster de Producció Artística i el Màster en Arts Visuals i Multimèdia, que exposaran les seues obres inèdites a la Facultat, convertint-la en un gran centre cultural on la pintura, la fotografia, l'escultura, el disseny i moltes altres disciplines artístiques en seran protagonistes.

Ampli programa d'activitats paral·leles

La mostra, que té per objecte la difusió del talent creatiu universitari, es completa amb un ampli programa d'activitats paral·leles, totes obertes al públic, que pot consultar-se en l'enllaç situat a peu de pàgina i que inclou concerts, tallers didàctics, dansa, debats o conferències.

MiniPAM! i SHORTPAM!

Els més xicotets podran també demostrar els seus dots artístics, en col·laboració amb la Facultat de Magisteri i diversos col·legis i instituts, en MiniPAM!, un altre dels esdeveniments complementaris, com SHOTPAM!, concurs destinat a promoure la creació de curtmetratges i que compta amb la col·laboració de Cines Aragó.

Transport]ART[e

Així mateix, gràcies al suport brindat per l'EMT de València, PAM!16 serà difosa per tota la ciutat per mitjà del concurs Transport]ART[e, que oferirà als alumnes una nova via d'expressió en nous suports, com ara autobusos, parades o marquesines.

Nascut el 2013 amb l'objectiu de donar a conèixer les promeses de l'art a València i crear un espai multidisciplinari per a estimular la creació artística, PAM! compta amb el patrocini de la Fundació Hortensia Herrero i la col·laboració de l'EMT de València, la Universitat de València (UV), la Facultat de Magisteri, l'Escola Superior de Dansa i el Centre del Carme.

Notícia UPV TV

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC