Corredor mediterrani

La UPV acull el 12 de febrer la jornada del Fòrum Vives. Més de 1.000 euros en premis per a informes d'alumnes (cal inscripció prèvia)

[ 03/02/2016 ]
Corredor mediterrani

La Universitat Politècnica de València (UPV) acull el divendres 12 de febrer la jornada "El corredor mediterrani: eix d'oportunitats" del Fòrum Vives, un esdeveniment que té com a principal objectiu reivindicar la importància d'aquesta infraestructura i oferir un espai d'anàlisi de la situació actual que travessa a representants d'entitats i agents socials, econòmics, empresarials i universitaris dels diversos territoris implicats.

La presentació de la jornada, que tindrà lloc a la Ciutat Politècnica de la Innovació de la UPV (edifici 8B, cub blau, accés M, 3a planta) a partir de les 12.30 hores, anirà a càrrec del rector de la UPV i president de la Xarxa Vives d'Universitats, Francisco Mora, i el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.

Participants de prestigi

Sota el títol "El corredor mediterrani i el territori en xarxa. Urgències i oportunitats", tindrà lloc una taula redona moderada per Llorenç Huguet, rector de la Universitat de les Illes Balears, amb la participació de Josep Vicent Boira, secretari autonòmic d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori de la Generalitat Valenciana; Aurelio Martínez, president de l'Autoritat Portuària de València; Luis Rafecas, gerent de Logística de Ford Espanya; Carlos José Pastor, responsable de la plataforma (hub) del sud d'Europa de BASF; i José Vicente Colomer, catedràtic i professor del Departament d'Enginyeria i Infraestructura dels Transports de la UPV.

Cal inscripció prèvia abans del dimecres 10 de febrer, i hi haurà premis econòmics als millors informes tècnics dels assistents

Per a assistir a l'esdeveniment, cal fer la inscripció prèvia (de caràcter gratuït) a través del formulari adjunt al peu de pàgina. A més, l'Àrea de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ha convocat el Concurs Universitari d'Informes Tècnics en Valencià 2016, dirigit als estudiants de la UPV.

Els informes s'han de fer sobre les intervencions dels ponents, amb una extensió entre 1 i 10 pàgines, i es podran enviar fins al diumenge 28 de febrer (inclòs) a dinamitzacio.apnl@upv.es en les condicions especificades en les bases (l'enllaç, també al peu de pàgina). El primer premi del concurs està dotat amb 600 euros; el segon i el tercer, amb 300 i 150 euros respectivament.

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny