TEDxUPValència

La Universitat Politècnica de València, a través d'Alumni UPV, organitza el primer TEDxUPValència, que tindrà lloc el divendres 19 de febrero de 2016 a la Ciutat Politècnica de la Innovació.

[ 08/10/2015 ]

Seguint el lema TED: "Idees Worth Spreading" (idees que mereix la pena difondre), hem obert el termini per a cercar oradors/ponents/artistes (speakers) per al nostre esdeveniment. La data límit per a enviar la teua proposta s'ha ampliat fins al pròxim 16 de novembre de 2015 , i encara que el tema de l'esdeveniment és "Destinació: causalitat (casualitat)", estem oberts a altres propostes i idees que meresca la pena difondre.

Abans d'enviar la teua proposta et recomanem que lliges acuradament els principis i les directrius per a escollir una xarrada o actuació. Aquests principis i directrius els estableix ted.com i ens hi adherim estrictament.

Més específicament, si t'interessa ser orador TEDxUPValència, has de saber que en els esdeveniments TEDx està prohibit pagar a aquests.

Estem cercant idees, no persones. Per això, en la teua proposta, tracta de parlar més de la teua idea i menys de tu mateix. Malgrat això, revisarem amb un panel d'experts tant la teua proposta, com la teua condició d'expert.

Les xarrades duren un mínim de 3 minuts i un màxim de 18 minuts. No vengues des de l'escenari: els oradors i oradores no han de promocionar des de l'escenari els seus serveis, productes, llibres o negocis.

Evita la pseudociència: TED i TEDx són plataformes per a difondre i explicar autèntics avanços en la ciència i és important que mantinguem el respecte a la comunicació científica. Els oradors han d'evitar usar incorrectament el llenguatge científic per a fer afirmacions sense fonament.

I no s'accepten xarrades amb una clara intenció d'enardiment polític o religiós, ni xarrades amb llenguatge polaritzador de l'estil "nosaltres contra ells".

Com s'envia la proposta

És molt senzill. Només has d'enviar un correu electrònic a hablar@tedxupvalencia.com explicant-nos la teua idea en unes sis paraules o dos paràgrafs com a màxim, i indicar-nos per què ets la persona adequada per a parlar d'aquest tema i què et mou a participar-hi. A més, has d'adjuntar material i enllaços, propis o de tercers, que ens ajuden a saber més sobre la teua idea i sobre tu.

Què és TED

TED és una organització sense ànim de lucre dedicada a difondre idees que mereixen la pena. Va començar a Califòrnia el 1984 i actualment dóna suport a idees que poden canviar el món. TED significa tecnologia, entreteniment i disseny, tres grans àrees que en conjunt estan donant forma al nostre futur. Les persones assistents a les conferències TED les denominen "el millor balneari del cervell" i "un viatge de quatre dies al futur".

Es tracta d'un esdeveniment anual en el qual alguns dels pensadors i emprenedors més importants del món estan convidats a compartir el que més els apassiona. El públic és quasi tan extraordinari com els oradors, que en 18 minuts compartiran el que més els apassiona, i que han sigut personalitats de la talla de Bill Clinton, Bill Gates, Jane Goodall, Frank Gehry, Paul Simon, Sir Richard Branson, Philippe Starck i Bono.

Què és TEDx i TEDxUPValència

Amb el propòsit de difondre les idees que mereixen la pena, TED ha creat TEDx, un programa de conferències locals i organitzades de forma independent que permeten gaudir d'una experiència similar a les conferències TED.

El nostre esdeveniment es denomina TEDxUPValència, i el significat: x=esdeveniment TED organitzat localment. En aquest es combinaran el visionament de vídeos TED amb ponències en viu, i actuacions artístiques per a afavorir la connexió i un debat profund dins del grup d'assistents.

TED transmet als organitzadors de TEDx les directrius generals per a desenvolupar aquests esdeveniments, però aquests -inclòs el nostre TEDxUPValència- són organitzats de forma independent. Aquest esdeveniment TEDx es realitza sota llicència TED.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom