The Color Run

Arriba a València, per primera vegada, la carrera més acolorida i famosa. Els membres de la UPV tenen un 20% de descompte en la inscripció

[ 10/09/2015 ]

El diumenge 27 de setembre arriba a València, per primera vegada, The Color Run by Desigual, amb la col·laboració, entre altres entitats, de la Universitat Politècnica de València.

Nascuda als EUA, The Color Run, també coneguda com els 5 km més feliços del planeta, és una carrera que conjumina color, diversió, esport i música; no solament les aficionades i els aficionats a córrer tenen la possibilitat de gaudir-hi, qualsevol persona (siga quina siga la seua condició física) pot participar en aquest esdeveniment que triomfa allà on va i que ja ha visitat més de 250 ciutats de tot el món.

Molt més que una prova esportiva

Perquè en The Color Run no hi ha límit d'edat (pot participar qualsevol persona, fins i tot famílies senceres), ni de temps (no importa quant tardes a acabar els 5 km que formen part del recorregut, ni qui arriba primer a la meta); l'únic objectiu és passar-ho bé d'una forma saludable i gaudir en companyia d'amics, familiars o companys de treball, etc., d'una carrera plena de color i diversió que finalitza amb un festival de música amb els millors discjòqueis del panorama nacional.

Es pot córrer sol o formar un equip, sense límit d'integrants. L'únic requisit que es demana és anar vestits de blanc, perquè l'important ací és divertir-se i omplir-se de pintura. Per a això, en cadascun dels punts quilomètrics de la cursa se situa un arc de color on es polvoritzen els participants amb una pluja de pólvores de pintura que van tenyint de color les samarretes dels corredors. Es tracta de pols de midó de dacsa tenyida de diferents colors, completament innòcua i biodegradable, i que es llança als corredors al llarg del recorregut.

Com inscriure's

Després de passar per Sevilla i Barcelona, The Color Run arribarà a la capital del Túria el diumenge 27 de setembre. La prova s'iniciarà al carrer del Dr. Marcos Sopena i el recorregut finalitzarà a la Marina Reial Joan Carles I, on tindrà lloc el festival de música. L'eixida es realitzarà a partir de les 9 hores, de forma escalonada per evitar aglomeracions en el circuit previst per l'organització.

Els estudiants i altres membres de la comunitat universitària de la UPV tenen un descompte del 20% en la inscripció. A més, rebran un lot (la bossa del corredor o corredora) per inscriure's, que inclou la samarreta oficial de l'esdeveniment, unes ulleres de sol, cinta per al cabell, motxilla, bossa individual de colors i molts altres regals dels patrocinadors.

Per a beneficiar-se del descompte s'ha d'incloure el codi TCR-València-UPV en la part inferior del procés d'inscripció, que es realitza per Internet, mitjançant la pàgina web www.thecolorrun.es, on trobaràs tota la informació per a participar en The Color Run.

Si tens ganes de divertir-te, no ho dubtes i apunta't ja!!

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom