UPV, garantia de futur

Matricula't en la millor universitat tecnològica d'Espanya, avalada pels tres rànquings de major prestigi internacional (Xangai, QS i THE)

[ 29/06/2015 ]
UPV, garantia de futur

Si encara et queda algun dubte sobre el teu futur, aposta a colp segur. Matricula't a la Universitat Politècnica de València (UPV), la millor universitat tecnològica d'Espanya segons l'indicador més prestigiós a nivell mundial (l'Academic Ranking of World Universities, l'ARWU, popularment conegut com el rànquing de Xangai).

Lideratge; preparació; eixides professionals; pràctiques en empreses nacionals i internacionals; possibilitat de realitzar part dels estudis a l'estranger, i tres campus amb els millors serveis per a formar-te i gaudir durant una de les etapes més importants de la teua vida.

4.405 places oferides en 40 titulacions

Per al curs 2015-2016, la UPV ofereix 4.405 places en un total de 40 titulacions repartides entre els tres campus (València, Alcoi i Gandia), graus i dobles graus (entre els quals s'inclou, com a novetat, el d'Enginyeria Informàtica + ADE) que poden conèixer de manera detallada mitjançnt l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Una vegada decidit el teu futur, recorda que has de realitzar la preinscripció abans del pròxim 3 de juliol en primera convocatòria (per a alumnes que han realitzat les proves d'accés a la universitat -PAU- del curs 2014-2015 en la convocatòria de juny, o estudiants que ja disposen de qualificacions de cursos anteriors).

Per a qui es presente a les PAU del curs 2014-2015 en la convocatòria de juliol, el termini per a realitzar la preinscripció finalitzarà el dilluns 13 de juliol. En tots dos casos, heu de dur-la a terme a través de l'enllaç de la Generalitat Valenciana, que també figura a peu de pàgina.

Segons l'ARWU, la millor universitat d'Espanya en Química i la quarta en Economia i Negocis

El rànquing de Xangai, que també elabora classificacions per àrees de coneixement, situa la UPV com la millor d'Espanya en Química, la quarta millor en Economia i Negocis, la sisena en Matemàtiques i la setena en Informàtica.

La segona en Agricultura i Ciències Forestals, i la tercera en Enginyeria Civil, Enginyeria Mecànica i Aeronàutica, per al QS

Un altre baròmetre de referència internacional en l'àmbit de l'educació superior, el QS World University Ranking per matèries 2015, ofereix dades igualment positives, ja que inclou la UPV entre les millors universitats del país en fins a 10 disciplines.

Així, la UPV és la segona d'Espanya en Agricultura i Ciències Forestals, i la tercera en Enginyeria Mecànica, Enginyeria Civil i Aeronàutica i Fabricació. Al seu torn, es troba en quarta posició en Enginyeria de Telecomunicacions i Electrònica, i en Estadística i Investigació Operativa; i n'ocupa la cinquena en Ciències Ambientals. A més, el QS li atorga el setè lloc en Enginyeria Informàtica i el novè en Física i Astronomia.

A tot això cal afegir la consideració de la UPV entre les 100 millors universitats menors de 50 anys de tot el món, segons la prestigiosa publicació americana Times Higher Education (THE 100 Under 50). El THE té com a objectiu detectar les institucions emergents del present i que, al seu torn, mostren un gran potencial de futur.

Un 93% tornaria a estudiar a la UPV

No solament els organismes internacionals valoren la qualitat de la UPV, ja que també els seus titulats estan satisfets amb la formació rebuda. Tant és així que un 93% dels enquestats tornarien a estudiar a la UPV si hagueren de tornar a començar la carrera.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%