La número 1 d'Espanya

La UPV, millor universitat del país per a estudiar Eng. Química; la 2a en Agricultura i Ciències Forestals, i la 3a en Eng. Mecànica i Eng. Civil

[ 19/06/2015 ]
La número 1 d'Espanya

La Universitat Politècnica de València és el centre espanyol amb millor reputació per a estudiar qualsevol titulació de la branca de Química i Enginyeria Química, segons publica Universia citant el treball realitzat pels rànquings de Xangai i QS per matèries.

L'estudi destaca que "la UPV es posiciona entre les millors institucions del món en Enginyeria Química. Compta amb el grau, el màster corresponent i una àmplia gamma de doctorats relacionats". Afig que "la carrera d'enginyeria química ha crescut notablement en els últims anys i, segons el president del Col·legi Oficial d'Enginyers Químics de la Comunitat Valenciana (COEQCV)", Vicente B. Vert Belenguer, "els enginyers químics formats a Espanya són molt valorats a Europa".

Entre les primeres d'Espanya

A més, la UPV és la segona millor universitat d'Espanya per a estudiar titulacions relacionades amb l'Agricultura i les Ciències Forestals; la tercera millor tant en Enginyeria Mecànica, Aeronàutica i Fabricació com en Enginyeria Civil; la quarta tant en titulacions de l'àmbit de l'Economia i els Negocis, como en Estadística i Recerca Operativa, i en Enginyeries de Telecomunicacions i l'Electrònica; i ocupa la cinquena posició en Ciències Ambientals.

Finalment, la UPV se situa entre les 10 millors del país en les matèries següents: Matemàtiques (6a); Informàtica (7a), Enginyeria Informàtica (7a) i Física i Astronomia (9a). Del conjunt de disciplines en les quals la UPV figura entre les 10 primeres d'Espanya, l'especial d'Universia afirma: "Les persones que decidisquen matricular-se en alguna de les seues titulacions rebran formació de destacat pes internacional".

Universia ha elaborat aquests especials recopilant i combinant la informació que publiquen els dos rànquings per matèries més prestigiosos del món: el QS (Quacquarelli Symonds World University Rankings) i el de Xangai (Academic Ranking of World Universities, també conegut com ARWU). L'objectiu és ajudar els alumnes a decidir -entre les 75 universitats públiques i privades d'Espanya- les millors per a estudiar una carrera.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom