Ocupació

Si cerques treball, la Universitat t'ajuda a través del Servei Integrat d'Ocupació (SIO).

[ 07/05/2015 ]

El Servei Integrat d'Ocupació (SIO) de la Universitat Politècnica de València, dependent de la Direcció Delegada d'Emprenedoria i Ocupació, és l'òrgan impulsor i gestor de totes les iniciatives en matèria d'ocupació que s'adopten en aquesta Universitat.

El SIO té com a objectiu contribuir a la millor inserció laboral dels titulats i titulades de la UPV, a través de diferents activitats i propiciant el contacte entre els universitaris i les empreses.

Servei gratuït d'intermediació laboral en ofertes d'ocupació

Poden accedir a aquest servei tots els alumnes i titulats de la UPV, així com empreses que tinguen necessitats de personal. Aquest servei consta de les plataformes en línia següents, en les quals les persones candidates poden visualitzar i sol·licitar les diferents ofertes d'ocupació que hi ha.

Dirocupació intermèdia

En aquestes ofertes pots inscriure't com a persona interessada, i també hi ha la possibilitat d'avisar les candidatures potencials mitjançant SMS.

Es revisa que les persones inscrites per web en l'oferta tinguen el perfil sol·licitat per l'empresa.

Si no es compleixen els requisits bàsics, es descarta la persona sol·licitant, i si els compleix, s'envia el seu currículum.

Dirocupació en línia

En aquestes ofertes, si t'inscrius com a persona interessada, l'empresa pot veure el teu currículum i decidir directament sobre la teua candidatura.

No s'intervé en la gestió i, normalment, tampoc no s'envia SMS per a aquest tipus d'ofertes.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom