Nova imatge UPV-RTV

La televisió i la ràdio de la UPV estrenen disseny de la seua pàgina web corporativa i nova imatge de la seua cadena audiovisual

[ 21/01/2015 ]

La radiotelevisió de la Universitat Politècnica de València (UPV-RTV) arranca el 2015 canviant de cara. Així, tots els usuaris poden gaudir ja tant del nou disseny de la pàgina web corporativa com de la nova imatge de la cadena, renovats amb la finalitat de facilitar l'accés a tots els continguts i adaptar-se a les necessitats tecnològiques de l'audiència.

Compatible amb tots els dispositius actualment existents en el mercat, la nova pàgina web permet el visionament i la descàrrega de continguts sense la necessitat de recórrer a connectors (plug-ins) o programes de tercers, la qual cosa hi facilita l'accés.

Accés tant al directe com a les 251.000 hores d'història televisiva i 450.000 de ràdio

El nou disseny ha integrat l'accés fàcil tant als continguts actuals com als elaborats en els més de 10 anys d'història. D'aquesta manera, 76 programes de televisió -251.000 hores d'enregistrament- i 86 programes de ràdio -450.000 hores- estan completament a la disposició de qualsevol persona interessada.

A més, a partir d'enguany, tots els programes de producció pròpia s'emeten d'acord amb la llicència Creative Commons, per la qual cosa queden disponibles, per a l'emissió i la reproducció, en qualsevol mitjà de comunicació i lloc web, sense ànim de lucre.

El seu objectiu, la divulgació acadèmica, científica, tecnològica i artística

UPV-RTV, accessible també des de la pàgina web oficial de la UPV, depèn de l'Àrea de Comunicació de la Universitat Politècnica de València i és l'eina de l'entitat acadèmica per a la divulgació acadèmica, científica, tecnològica i artística.

Es tracta d'un mitjà liderat per professionals de la comunicació audiovisual, amb espai per a la formació de l'alumnat, que a més elabora el material promocional audiovisual de la UPV i els vídeos informatius que es distribueixen entre els mitjans de comunicació externs.

102.5 de l'FM i canal 989 d'ONO, a més d'Internet

Pots escoltar UPV Ràdio en el 102.5 de l'FM i en Internet. Integrada en l'Associació de Ràdios Universitàries d'Espanya (ARU), va començar les emissions el 8 de març del 2002.

Per la seua banda, UPV TV emet tant en el canal 989 d'ONO com en Internet, amb programació durant les 24 hores del dia des de gener del 2004. La cadena té al seu torn un conveni amb l'Associació de Televisions Educatives i Culturals Iberoamericanes, que reuneix més de 123 institucions amb les quals intercanvia continguts.

A més, UPV TV participa en coproduccions que s'emeten, entre altres canals, en La 2 de Televisió Espanyola. Diversos programes de la cadena televisiva universitària poden veure's també en Levante TV, gràcies a un acord de col·laboració entre ambdues entitats.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries