Escolta UPV Ràdio (102.5 FM)

'Sinvergüenzas', 'Radiando salud' i 'No está todo dicho', tres nous programes que ja pots sentir en l'emissora universitària, en directe o a la carta

[ 11/12/2014 ]
Escolta UPV Ràdio (102.5 FM)

UPV Ràdio, l'emissora universitària valenciana que pots escoltar a través del 102.5 de l'FM o en l'http://radio.upv.es (en directe o a la carta), incorpora a la seua graella tres nous programes: Sinvergüenzas, Radiando salud i No está todo dicho.

Guiat per Cristina Morales, José David Navarro i Sara Carrasco, Sinvergüenzas és un programa d'informació i entreteniment que s'emet tots els divendres, de 19 a 20 hores. Novetats d'oci de cara al cap de setmana, actualitat en xarxes socials i notícies sorprenents, tot això amanit amb els èxits musicals del moment, componen una hora de ràdio per a començar amb bon peu la nit del divendres.

Els dimecres, a les 11.05 hores i amb periodicitat quinzenal, arriba el moment de Radiando salud, espai conduït per Vanessa Garzón que, amb la col·laboració del sexòleg José Vílchez i el metge naturista Rafael Torres, transmet informació útil sobre salut, educació sexual, recerca biomèdica i medicina naturista.

Per la seua banda, els dimarts, de 14.30 a 15 hores, els membres del taller de ràdio de l'Associació d'ajuda a persones amb malaltia mental de la Comunitat Valenciana (ACOVA) tenen, en el seu espai No está todo dicho - on no falten la música i les propostes literàries -, els micròfons oberts per a fer-nos arribar les seues inquietuds i el seu punt de vista d'un món en el qual es volen fer sentir.

Les retransmissions oficials dels partits del Llevant UD, en directe, a través del 102.5 de l'FM

Aquestes tres estrenes s'uneixen a les altres novetats de la temporada 2014-2015 d'UPV Ràdio, entre les quals destaca la incorporació de l'equip de Llevant UD Ràdio, emissora oficial del club granota.

Així, amb una hora de prèvia i una altra de postpartit, pots escoltar les retransmissions de tots els partits oficials del Llevant UD, amb la narració en directe de Carlos Ayats, l'humor de Jorge El Maestro Benavent, i els comentaris de l'exfutbolista granota Victoriano Rivas, Nano.

A més, de dilluns a divendres, UPV Ràdio emet també, de 20 a 20.30 hores, Levante al día express, amb la informació diària del club valencià, sota el guiatge de Lucca Donati.

Aires celtas i Nostresport

Un altre dels fitxatges de la temporada és la incorporació, els diumenges, a partir de les 16.30 hores, d'Aires celtas, que aterra en UPV Ràdio amb un bagatge de 800 programes emesos durant 14 anys. A més, després de dos de silenci, torna a l'emissora universitària Nostresport, el programa d'informació sobre l'actualitat esportiva dels clubs de fútbol de Primera Divisió de la comunitat i els principals equips de la UPV, que pot escoltar-se tots els dimecres a partir de les 16.30 hores.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom