95% de places cobertes

Enginyeria Mecànica, Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses, els graus més demandats a la UPV

[ 21/07/2014 ]

Els graus en Enginyeria Mecànica (que s'estudia a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny), en Enginyeria Informàtica (de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica) i en Administració i Direcció d'Empreses (de la Facultat d'Administració i i Direcció d'Empreses) són les titulacions més demandades pels alumnes de nou ingrés de cara a l'inici del pròxim curs acadèmic a la Universitat Politècnica de València (UPV) atenent al nombre total de sol·licituds en qualsevol ordre de preferència (Belles Arts és la més demandada com a primera opció).

D'aquesta manera, les preferències quant a graus amb major nombre de sol·licituds es mantenen en la mateixa línia que en els anys precedents, com també la demanda de nou ingrés a la UPV, que ha cobert més d'un 95% de les places oferides per al curs 2014-2015.

Places lliures en Geomàtica i Topografia; Obres Públiques; i ADE

Per al menys del 5% de places vacants que han quedat, la UPV ha previst un procés d'adjudicació de places que es desenvoluparà a partir del 25 de juliol, una vegada finalitzat el termini ordinari de matrícula (23 i 24 de juliol).

Entre les que encara tenen algunes places lliures, figuren el Grau en Geomàtica i Topografia i el Grau en Obres Públiques -que s'imparteixen al campus de Vera-, i el Grau en Administració i Direcció d'Empreses -que es cursa al campus d'Alcoi.

Els alumnes admesos en qualsevol de les titulacions rebran un SMS amb el dia i l'hora assignat per a realitzar la matrícula. Les dades de preinscripció i la llista de persones admeses es poden consultar a través de la pàgina web www.preinscripcion.gva.es i en la portada de la UPV: www.upv.es

El Grau en Enginyeria Aeroespacial de la UPV, segona nota més alta d'accés de la Comunitat Valenciana

D'altra banda, el Grau en Enginyeria Aeroespacial és, un any més, la titulació amb la segona nota d'accés més alta de la Comunitat Valenciana, per darrere de Medicina, amb un 12,506 sobre 14 punts, la qual cosa significa que els 120 alumnes admesos a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny per a iniciar els estudis d'aquest grau han assolit una nota d'accés igual o superior a aqueix límit.

A la UPV, li segueix el Grau en Biotecnologia, que s'imparteix a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural, amb un 12,152, i el Grau en Enginyeria Biomèdica, que s'estudia a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials, amb una nota d'11,750. Les tres titulacions repeteixen posicions per tercer any consecutiu, encara que, en aquesta ocasió, amb notes lleugerament més altes (entre un 0,14 i un 0,36 per damunt pel que fa al 2013-2014).

Gran acolliment del doble grau en ADE i Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació

En aquest grup capdavanter, ha entrat també amb una nota de tall de 10,276 la doble titulació del Grau en Administració i Direcció d'Empreses + Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació, aprovada al març d'enguany pel Consell de Govern de la UPV, i que ha tingut una acollida excel·lent.

Notícia UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades