Portes Obertes 2014

Ja està disponible en Internet la informació sobre les Jornades de Portes Obertes que la Universitat Politècnica de València organitza durant aquest curs.

[ 27/09/2013 ]

Per als qui encara no coneixen la Universitat Politècnica de València, les Jornades de Portes Obertes són l'ocasió perfecta de descobrir quines titulacions s'hi imparteixen i tenir un primer contacte amb les escoles i el campus. Per als qui ja han vingut altres vegades, suposen l'oportunitat de comprovar com canvia i s'actualitza la Universitat.

En l'enllaç que figura a peu de pàgina es pot consultar tota la informació referent a les Jornades de Portes Obertes en les dues modalitats que tenen (ambdues gratuïtes): per a alumnat de batxillerat i de cicles formatius de grau superior, personal orientador i tutor i professorat, i per a famílies. Els centres d'educació secundària poden inscriure's en les jornades a través d'Internet, emplenant un senzill formulari, que estarà actiu a partir del divendres 18 d'octubre del 2013.

Quant a la mecànica general de la jornada, continua el programa del curs passat perquè, d'aquesta manera, els estudiants de secundària passen més minuts amb els universitaris i menys en les xarrades.

I, com sempre, s'inclouen diverses visites especialment dirigides als pares dels alumnes, que es realitzen en dissabte perquè els resulte més còmode assistir-hi. El formulari d'inscripció estarà disponible a partir del dilluns 16 de desembre del 2013.

Com a novetat, enguany s'ha inclòs en la web un apartat amb opinions dels alumnes, els professors i els pares.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades