Portes obertes per a pares

Inscriu-te en les Jornades de Portes Obertes per a Pares. La Universitat Politècnica de València convida les famílies dels alumnes de secundària a visitar els seus campus.

Les Jornades de Portes Obertes per a Pares són gratuïtes i constitueixen una oportunitat perquè les famílies dels alumnes de secundària coneguen la Universitat Politècnica de València i les titulacions que s'hi imparteixen, i així puguen ajudar els fills a triar la millor opció.

L'objectiu és facilitar-los tota la informació relacionada amb els estudis i la vida a la UPV: els graus que es poden estudiar, els recursos de la UPV, la possibilitat de dur a terme pràctiques en empreses i de passar un semestre a l'estranger, etc.

A més de les tradicionals visites els dissabtes al matí, enguany es manté la jornada per a pares un dijous a la vesprada al campus de Vera (València), una iniciativa que va tenir molt bon acolliment l'any passat. Així, les famílies poden visitar la UPV i conèixer-la en plena activitat: amb alumnes a classe i als laboratoris, esportistes a les pistes i gent recorrent el campus.

En l'enllaç que figura a continuació es pot consultar tota la informació referent a les Jornades de Portes Obertes per a Pares. Les famílies que vulguen visitar la UPV poden inscriure's emplenant un senzill formulari disponible a través d'Internet.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom