3a edició del concurs: El teu Grau UPV en TikTok

Conta en un vídeo com és estudiar un grau a la UPV i guanya entrades per als millors festivals del 2024

[ 27/02/2024 ]

Arriba una nova edició del concurs: El teu Grau UPV en TikTok, organitzat per l’Àrea de Comunicació (ACOM) de la Universitat Politècnica de València (UPV). L'objectiu? Donar a conèixer els seus graus universitaris entre la comunitat d'aquesta plataforma social.

Com s’hi participa?

1 - Tria un grau, i crea un vídeo original i de bon humor sobre aquest, que dure com a màxim 40 segons.

2 - Publica’l en TikTok amb l'etiqueta #gradosUPV24.

3 - Indica clarament en la descripció de quina titulació és el vídeo, i esmenta la @UPV en el text.

Així de fàcil és participar ací! A més, pots publicar tants vídeos com vulgues, del mateix grau o d'altres. Hi ha premis per a tots els graus i dobles graus.

Puja la teua creació entre el 26 de febrer i el 31 de març del 2024, tots dos inclosos. Per a poder participar, has de ser estudiant de la UPV durant el curs 2023-2024 (en qualsevol nivell dels títols oficials: grau, postgrau o doctorat).

Republicarem els millors TikTok en el nostre canal, sempre atribuint-te l'autoria, per descomptat.

Qui guanya

Un jurat, compost per cinc persones –entre l'ACOM i l’edició del canal de la UPV en TikTok– triarà els tres millors vídeos entre tots els presentats, i atorgarà els premis d’or, plata i bronze.

A més, el millor TikTok que represente cadascun dels 49 graus que pots estudiar a la Universitat Politècnica de València també s'emportarà un premi.

Volem vídeos positius, divertits, originals i de bon humor! En el cas que no els trobem, el premi es declararà desert en algun grau.

El 9 d'abril coneixerem el veredicte del jurat.

Els premis

Les persones premiades amb or, plata o bronze podran triar (en aquest ordre) dos abonaments per al festival de la seua elecció. Tenim tres bons dobles per a regalar!

• Dos abonaments generals per a l'Arenal Sound
  • Dos abonaments generals per al FIB
  • Dos abonaments generals per al Viñarock.

El millor vídeo de cada grau (37 graus i 12 dobles graus) –o el segon, en cas que coincidisca amb els vídeos premiats anteriors– rebrà també una motxilla oficial UPV Nike.

• 49 motxilles oficials UPV Nike

Gràcies als festivals que col·laboren com a patrocinadors d'aquest concurs.

Esperem els teus vídeos!

Nature Research Highlight Nature Research Highlight
Un estudi liderat per la UPV detecta la major fugida de metà registrada en un pou petrolífer
Ajudes menjador Ajudes menjador