Segueix el canal de WhatsApp de la UPV

L'Àrea de Comunicació posa en marxa aquest nou canal, que conviurà amb el de Telegram. Tria quin s'adapta millor a tu!

[ 27/11/2023 ]

La Universitat Politècnica de València, continua ampliant les vies de comunicació amb la comunitat universitària i posa en marxa un canal de WhatsApp.

L’objectiu d’aquest canal és oferir una via ràpida i eficaç de comunicació, al igual que està fent des de febrer del 2022 a través del canal de Telegram. A partir d’ara, els dos canals conviuran i oferiran la mateixa informació. Tria quin s’adapta millor a tu!

Segueix el canal si vols rebre informació sobre la vida universitària, la formació acadèmica, la recerca, l'oci i la cultura a la Universitat Politècnica de València. A més, també rebràs informació immediata en cas d'alertes, per exemple, de tipus meteorològic.

Què trobaràs en WhatsApp?

Les publicacions del canal de WhatsApp UPV - Universitat Politècnica de València s'estructuren en cinc línies de contingut diferenciades per colors.

AldiaUPV (groc): tot el que té a veure amb la formació acadèmica oficial (dates d'inscripció i matrícula, beques, etc.)

MixUPV (blau): jornades, premis, actes acadèmics, notícies de la comunitat universitària...

VidaUPV (verd): cultura, esport i oci.

InfoUPV (roig): comunicats oficials i informació general sobre espais, serveis i processos.

InvestigaUPV (negre): publicacions, articles, notícies i projectes relacionats amb la R+D+I.

Com se segueix el canal UPV – Universitat Politècnica de València

Pots anar al canal directament al canal fent clic en aquest enllaç. A la part superior, has de clicar sobre el botó Segueix. I si actives la campaneta, que està dalt a la dreta, rebràs les notificacions.

Segueix-nos! ja hem començat a informar per aquest canal.

Nature Research Highlight Nature Research Highlight
Un estudi liderat per la UPV detecta la major fugida de metà registrada en un pou petrolífer
Ajudes menjador Ajudes menjador
Oberta, fins al 6 de setembre, la fase 1 del termini de sol·licituds d'ajudes per a cobrir el menú del dia per al curs 2024-2025