T'examines de les PAU?

La Universitat Politècnica de València et desitja molta sort i et recorda que tot esforç té recompensa

[ 05/06/2023 ]

Ana Sanchis Gómez, Luz Gómez López, Vanessa Ortiz Soriano, Silvia Sánchez Haba, Nuria Munuera Ruipérez, Lydia Morant Arnau i Ruth Galarza Requena són alumnes de 4t curs del Grau en Comunicació Audiovisual que s'imparteix al campus de Gandia. Elles han desenvolupat la campanya “Tot esforç té recompensa”, amb la qual la Universitat Politècnica de València vol infondre ànims i desitjar sort a tot l’alumnat que els dies 6, 7 i 8 de juny s'enfronta a les proves d'accés a la universitat a la Comunitat Valenciana.

En total, en aquest curs, un poc més de 22.951 estudiants de batxillerat i cicles formatius es presentaran a les PAU, tant en la fase obligatòria, com ara en la voluntària. Només a la UPV, s'habiliten 12 tribunals (vuit a Vera, dos a Gandia, un a Xàtiva i un a Alzira), als quals concorreran 5.755 alumnes, que tindran el suport de 350 docents.

Referent a això, i per a la tranquil·litat de totes les persones implicades –adolescents i famílies–, és important recordar la taxa d'èxit en aquesta prova: el 97,79% de l'alumnat que es presenta a la Comunitat Valenciana aprova a la primera. És la tercera millor dada de tot Espanya, la qual cosa significa que el nostre estudiantat és extremadament aplicat, molt per damunt de la mitjana.

Campanya coordinada per la professora Nadia Alonso

La campanya es pot veure en els mitjans socials de la UPV (Twitter, Facebook, Instagram i Telegram) i en les pantalles del campus de Vera, fins al 8 de juny, dia en què acaben les proves d'accés a la universitat ordinàries. El treball ha sigut coordinat per Nadia Alonso López, professora del Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art, com a part de l'assignatura Realització de Vídeos Corporatius.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local