Tot sobre les PAU 2023

Calendari, tribunals, horaris, etiquetes identificatives, resultats, revisions... Consulta ací tota la informació sobre proves d'accés a la universitat

[ 05/06/2023 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) torna a acollir als seus campus de Vera i Gandia, a més d'Alzira i Xàtiva, les proves d'accés a la universitat (PAU), que aquest 2023 tindran lloc el dimarts 6, el dimecres 7 i el dijous 8 de juny en la convocatòria ordinària, i el dimarts 4, dimecres 5 i dijous 6 de juliol en l'extraordinària, segons l'horari establit.

L'alumnat que es presenta a la fase obligatòria de les proves ha d'acudir a la seua seu en l'horari indicat. En canvi, l'alumnat que es presenta únicament a la fase voluntària de les proves ha d'acudir a la seua seu a les 12 hores del 6 de juny en la convocatòria ordinària o del 4 de juliol en la convocatòria extraordinària.

El tribunal lliurarà a cada estudiant les seues etiquetes identificatives i el seu horari personalitzat.

Etiquetes identificatives

Cada estudiant és responsable de la seua custòdia. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en tots els exercicis. En elles figuren, a més, l'usuari i la clau que permeten accedir al portal per a consultar les notes, així com realitzar totes les gestions relatives a les PAU.

Horaris personalitzats

L'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna dada incorrecta, ha de comunicar-lo durant el matí del primer dia tant al representant del seu centre com al tribunal.

Resultats

En la convocatòria de juny, els resultats es podran consultar en el portal a partir de les 13 h del divendres 16 de juny. Per a això, l'estudiant ha d'accedir al portal amb el seu usuari i clau. En el propi portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus si fora necessari.

Quant a la convocatòria de juliol, els resultats estaran llestos l'11 de juliol. La mecànica per a accedir al portal és igual que en la convocatòria de juny.

L'estudiant que no sol·licite la revisió podrà imprimir la targeta amb els seus resultats a partir de les 14 h del 21 de juny des del portal de l'alumne de les PAU. En canvi, l'estudiant que demane revisió podrà imprimir-la a partir del 27 de juny.

Revisions (convocatòria de juny)

Poden sol·licitar-se des de les 8 h del dilluns 19 de juny fins a les 14 h del dimecres 21 de juny, a través del portal d'alumne de les PAU.

Els resultats es podran consultar en el portal a partir de les 15 h del 27 de juny.

En els enllaços a peu de pàgina trobaràs també abundant informació sobre estadístiques de les proves, ponderacions, simulador de notes d'admissió, notes de tall, i tota la normativa vigent.

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny