La teua millor aliada

Localitza aules, consulta horaris, qualificacions i molt més amb l'app Alumnat UPV

[ 06/09/2019 ]

Converteix el teu dispositiu mòbil en el teu millor aliat per a moure't pel campus. Descarrega't ja l'app Alumnat UPV, disponible a les botigues oficials d'Android i Apple.

Amb aquesta app, et serà més fàcil trobar l'aula assignada per a una determinada classe, el laboratori de pràctiques o el despatx dels teus docents. A més, podràs conèixer l'horari de les biblioteques, la Casa de l'Alumne i altres serveis que la Universitat Politècnica de València (UPV) posa a la teua disposició.

Alertes sobre esdeveniments, estat de beques...

Amb l'app Alumnat UPV tindràs, així mateix, l'opció de consultar les teues qualificacions, rebràs tant avisos oficials dels centres com alertes sobre esdeveniments del teu interès, i tindràs la possibilitat d'accedir a la col·lecció d'aplicacions mòbils de la UPV.

No deixes passar l'oportunitat. Fes la teua vida universitària molt més senzilla.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla