Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

18/05/17
Notícia
La UPV acollirà l’acte de lliurament dels Premis Sambori de Literatura en Valencià

El dia 20 de maig es lliuraran els premis del XIX Concurs de Literatura en Valencià i del XIV Concurs Universitari de Narrativa Curta dels Premis Sambori.

El proper dissabte 20 de maig, al Paranimf de la UPV tindrà lloc l’acte de lliurament del XIX Concurs de Literatura en Valencià i del XIV Concurs Universitari de Narrativa Curta dels Premis Sambori.

En l’acte es lliuraran els premis en totes les categories: Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles Formatius, EPA, EOI i Universitats, inclosos els estudiants amb necessitats educatives especials. I també, el Premi Empar Granell al millor projecte pedagògic dels treballs d’Educació Infantil i el Premi Vicent Marçà a la participació comarcal.

L’acte estarà presentat per Maria Navarro i Rafa Sánchez, estudiants de la UPV i presentadors del programa “El nombre es lo de menos” d’UPV Ràdio.

A més, actuaran el Cor de la UPV, el grup Llum –sobre el conte Marieta Ganduleta, d’Eva González i Jesús Sáez– i el grup de Tabal i Dolçaina.

Lloc: Paranimf de la UPV

Hora: a les 11.15 h per a Educació Infantil i 12 h per a la resta de premis

Més informació:

Fundació Sambori (www.sambori.net)

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)