Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

30/11/22
Entrades per al teatre en valencià

L’SPNL obsequia la comunitat universitària amb entrades per a diversos espectacles teatrals en valencià.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV obsequia la comunitat universitària amb entrades gratuïtes per a diverses obres en valencià programades del 15 de desembre al 10 de febrer al Teatre Micalet, amb l’objectiu de promoure l’assistència a la cultura en valencià i continuar donant suport al teatre en valencià.

La campanya s’adreça als membres de la UPV (PAS, PI, PDI, estudiants i Alumni PLUS), que podran demanar 1 o 2 entrades per a l’espectacle i les sessions que s’indiquen a continuació:

• 22, 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre, i 4, 5 i 6 de gener: 20 h
  • Del 19 al 22 de gener:Si tu te’n vas,
    • 19 i 20 de gener: 20 h
    • 21 i 22 de gener: 19 h
  • De l’1 al 10 de febrer: Ai, Carmela!,
    • 1, 2, 3, 9 i 10 de febrer: 20 h

Més informació de les obres.

Sol·licituds

1. Formulari: “Sol·licitud d’entrades per al Teatre Micalet” (https://bit.ly/entradesteatre)
  2. Dades necessàries: nom i cognoms, DNI, col·lectiu, adreça electrònica, telèfon mòbil
  3. Caldrà seleccionar l’espectacle, la sessió (1 o 2 com a màxim) i el nombre d’entrades (1 o 2 com a màxim)
  4. Termini de sol·licituds (per a qualsevol sessió): 18 de desembre (23.59 h)
  5. Atorgament de les entrades i llista d’espera: el dilluns 19 de desembre se sortejaran les entrades, fins a completar el nombre disponible per sessió. El resultat es comunicarà a les persones que han obtingut les entrades per a cada sessió. La resta de persones sol·licitants rebran una comunicació per informar-los que queden en llista d’espera.

Les entrades són limitades.

Recollida de les entrades: Les persones que han obtingut les entrades sol·licitades i han rebut el correu de confirmació de l’SPNL (dinamitzacio.spnl@upv.es), hauran d’acudir a la finestreta del teatre el dia de la representació amb el DNI a recollir-les i així poder accedir a la sala.

Situació dels seients a la sala: Els seients de les entrades s’adjudicaran tenint en compte el compliment de les mesures de seguretat sanitària. Sempre s’oferiran les millors localitats possibles.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia