Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

08/05/20
Noticia
Aprèn valencià des de casa: Curs MOOC de valencià per a la preparació del nivell C2

L’equip docent dinamitza els fòrums fins al 20 de juny.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, en mode síncron i per mitjà de la plataforma UPV[X], el curs MOOC (cursos en línia massius en obert) de preparació del nivell C1 de valencià, inclòs també com un dels recursos d’Aprèn valencià des de casa:

Destinataris: totes aquelles persones que hi estiguen interessades. Només cal disposar d’un compte de Gmail.

Continguts: el curs consta d’una sèrie de mòduls que tracten diferents aspectes lingüístics d'ortografia, morfosintaxi i lèxic que solen presentar alguns dubtes en l'ús habitual de la llengua, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, exàmens de cada unitat i un examen final autocorrectiu.

Forma d’aprenentatge: amb el suport de vídeos i d’exercicis autocorrectius.

Curs en mode  síncron i en mode autònom

• Curs en mode síncron: l’alumnat comença el curs quan ho desitge i el segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitza els fòrums des del 29 d’abril fins al 20 de juny.

• Curs en mode autònom: en acabar el curs en mode síncron l’alumnat pot continuar accedint als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

D’acord amb la política de la institució sense ànim de lucre edx.org, de la qual la UPV forma part, en acabar el curs no s’emeten credencials sense validesa acadèmica.

Inscripció en línia: Registreu-vos en el curs de valencià C2

Més informació: Cursos MOOC dels nivells B2, C1 i C2