Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

17/12/19
Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2020

La Fundació Sambori –amb la col·laboració de la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València– convoca el Dessetè Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià PREMI SAMBORI 2020, adreçat als estudiants de les universitats públiques valencianes matriculats en el curs 2019-2020, en qualsevol de les titulacions (graus, màsters i doctorats).

Tipus i autoria: Només es pot presentar una obra per autora o autor, la qual ha de ser original, inèdita, no premiada ni pendent de resolució en cap altre concurs i amb una qualitat lingüística adequada al nivell. Les obres poden ser d’autoria col·lectiva.

Extensió: Les obres hauran de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines DIN A4, i s’han de presentar escrites en valencià i amb l’ordinador, en font Arial, en cos 12 i amb un interlineat d’1,5 espais.

Presentació de les obres: El termini de presentació finalitza el 15 de març de 2020, inclòs, per correu electrònic a l'adreça fundacio@sambori.net. L'obra ha d'anar en un fitxer adjunt en PDF, amb el mateix títol de l'obra, i el full de participació amb les dades de l'autor o autora (semblant al tríptic de les bases), en un altre PDF anomenat "full de participació".

Premis: El primer premi està dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750, i el tercer, amb 500.

Bases completes: PDF

Fundació Sambori