Acumulen guardons

CASFID, creada pels alumnes de la UPV Javier Juanes i Joaquín Costa, premiada per l'AJEV com a Jove Empresa Innovadora de l'Any

[ 29/06/2016 ]
Acumulen guardons

CASFID, una companyia de control d'aforament a través de tecnologia de radiofreqüència, creada per dos alumnes de la UPV, Joaquín Costa i Javier Juanes, ha sigut guardonada amb el Premi a Jove Empresa Innovadora de l'Any per l'Associació de Joves Empresaris de València (AJEV).

En la concessió del reconeixement, el jurat ha valorat "les seues constants innovacions en el sector, on ha sabut introduir tecnologies per a optimar la gestió, estalviar inversions a promotors i aportar seguretat a les persones assistents a grans esdeveniments".

Set estudiants i titulats de la UPV en l'empresa

Creada al març del 2014, CASFID integra, a més dels seus creadors (tant Juanes -Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports- com Costa -Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació- es troben a l'expectativa de presentar en els pròxims mesos el seu projecte final per a obtenir la titulació), altres cinc estudiants o titulats recents de la UPV: Adrián García, Daniel Gómez-Torrijos, Jesús Palacios (ETSET-UPV) i Rosa Arroyo (ETSECCP-UPV) i Alejandro Pérez (Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica).

Díder Díaz, Francisco Javier Ferrando, Álex Ramos i Julián Pérez (Universitat de València) i Francisca Casanova (Universitat Europea) completen la jove plantilla de CASFID, exemple evident de la capacitat emprenedora i innovadora de les noves generacions universitàries.

Milers d'euros en premis i múltiples reconeixements en a penes dos anys d'existència

No en va, CASFID ha rebut nombrosos reconeixements en poc més de dos anys d'existència. Així, tan sols el 2014 va obtenir més de 23.000 euros en guardons: Millor Empresa Innovadora en les Ajudes SEED València Emprèn de l'Ajuntament de València (16.000 euros de premis i dos anys de mentorització); Millor Projecte Innovador de la Comunitat Valenciana (atorgat per Emprèn Jove i amb 5.000 euros de dotació econòmica); Millor Iniciativa Emprenedora d'Empresaris Autònoms de Focus Business (1.500 euros), i el segon premi en la categoria de Millor Projecte Empresarial dels Premis València Emprèn (900 euros).

A tots aquests, cal afegir, a més del citat guardó de l'AVEJ, l'accèssit del CEEI-IVACE a l'octubre del 2015 o la condició de finalista tant en els premis de la Fundació Everis (maig del 2015, en la categoria de Tecnologies de la Informació i Economia Digital) com en els recents (març d'enguany) Iberian Music Awards, tant en la categoria de Millor Proveïdor de Serveis com en la de Millor Ús de la Tecnologia.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC