Beques i pràctiques remunerades

Consulta algunes de les convocatòries de beques per a completar els teus estudis o realitzar pràctiques formatives, tant a Espanya com a l'estranger, per al 2016

[ 02/11/2015 ]

Si t'interessa formar-te al Japó, pots optar al programa Vulcanus, que ofereix pràctiques per a estudiants universitaris de quart curs o postgrau d'enginyeria o ciències, entre les quals s'inclouen un seminari, un curs intensiu de japonès de quatre mesos i pràctiques industrials en una empresa japonesa durant un període de vuit mesos.

D'altra banda, el Servei Alemany d'Intercanvi Acadèmic (DAAD) ha convocat beques per a realitzar cursos intensius d'alemany a Alemanya durant dos mesos, que aniran del juny al desembre del 2016.

Les ajudes, amb una aportació parcial de 1.300 euros i una quantitat fixa de 1.000 euros per als drets del curs, poden sol·licitar-les estudiants de grau, màster i doctorat que tinguen coneixements d'alemany. El període d'inscripció està obert fins a l'1 de desembre del 2015.

Beques Google Anita Borg per a alumnes d'Informàtica

La companyia Google, en col·laboració amb Anita Borg Institute, ha convocat les beques Google Anita Borg 2016, que estan dirigides a dones alumnes d'Enginyeria Informàtica o àrees relacionades, a fi de promoure el paper i millorar la situació de les dones en les àrees de la informàtica i la tecnologia.

Aquestes beques poden sol·licitar-les dones estudiants que estiguen matriculades en una universitat durant el curs acadèmic 2015-2016 i que tinguen interès a estudiar a temps complet en una universitat de l'àrea geogràfica corresponent en cada cas (per a les espanyoles, l'anomenada EMEA: Europa, l'Orient Mitjà i l'Àfrica) durant el curs 2016-2017, amb especialització en ciències de la computació, enginyeria informàtica o estudis relacionats. Les sol·licitants a més, han de tenir un historial acadèmic excel·lent.

Si compleixes aquests requisits, pots presentar la teua sol·licitud fins al dia 31 de desembre del 2015, en línia, a través de la pàgina de les beques.

Més pràctiques remunerades

D'altra banda, la Fundació SEPI convoca 26 beques -encara que aquest nombre es podria ampliar- perquè els universitaris facen pràctiques als centres de treball de Correos a Madrid durant sis mesos, treballant sis hores diàries de dilluns a divendres. El termini previst d'incorporació és la tercera setmana de gener del 2016.

Els becaris seleccionats rebran una dotació econòmica de 600 euros mensuals per a aquells que siguen titulats o estudiants universitaris, mentre que els que siguen tècnics superiors de formació professional percebran 500 euros mensuals.

Les sol·licituds es poden enviar fins al dia 9 de novembre a través de la web de SEPI, que figura al peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella