Fes esport amb la UPV

Judo, zumba, disc volador, 'crossfit', curses. La UPV t'ofereix més de 50 activitats per menys de 6 euros al mes si ets alumne, i un poc més de 9 si ets PAS o PDI

[ 21/07/2015 ]

La Universitat Politècnica de València et convida, un any més, a gaudir d'un extens programa esportiu amb més de 50 activitats a elegir, escoles esportives, lligues internes, circuit de carreres i, fins i tot, crèdits de lliure elecció o ECTS, en un ampli horari que abasta de les 7.30 h del matí fins a les 22.30 h de la nit.

Els membres de la comunitat universitària poden fer-se socis d'Esports per una quota reduïda: menys de 6 euros al mes en el cas dels alumnes i poc més de 9 per al personal d'administració i serveis (PAS), el personal docent i investigador (PDI) i el personal mixt d'investigació del CSIC. Del 7 a l'11 de setembre, se celebra la setmana de portes obertes, en la qual es podran provar totes les activitats.

Quasi 40 activitats

Enguany, el Servei d'Esports ofereix quasi 40 activitats en els programes En Forma i Aula Salut, entre les quals s'inclouen ciclisme de sala, crosfit, Pilates, graons, dansa del ventre, reeducació postural, swing... Per al curs 2015-2016 s'incorporen tres noves modalitats: ioga fit, un estil de ioga més dinàmic; estirament total, una sessió completa només d'estiramients, i bodyweigth trainning, tonificació realitzada amb el pes corporal i sense necessitat de cap equip.

Els usuaris interessats a aprendre o perfeccionar una modalitat esportiva poden inscriure's en les escoles esportives de rem, tir amb arc, escacs, esgrima, pilota valenciana, iniciació al futbol sala, voleibol femení, touch rugby, bàdminton, vòlei platja, patinatge, tennis de taula, atletisme, corredors UPV, escalada i, enguany per primera vegada, disc volador.

En les lligues internes -a més de les ja tradicionals de futbol 7, futbol sala, bàsquet, voleibol, vòlei platja, pàdel, tennis, esquaix, bàdminton i tennis de taula- enguany s'ofereixen handbol i rugbi 7. I en les competicions d'esports individuals, el primer quadrimestre es disputaran partides d'escacs, orientació, esgrima, marató i tir amb arc.

Circuit de carreres i més

El IV circuit de carreres UPV s'estrena el dijous 1 d'octubre amb la XI Volta a Peu, i continua el 17 de desembre amb la Sant Silvestre Solidària i el 10 de març amb la Cursa de la Dona Universitària.

Finalment, les sòcies i els socis d'esports UPV poden participar en les seleccions oficials de la Universitat, i obtenir crèdits de lliure elecció o ECTS a través del programa de formació esportiva.

Com sempre, els campus d'Alcoi i Gandia ofereixen també un variat programa d'esports, adaptat a les instal·lacions disponibles i al nombre d'usuaris. Consulta tota la informació 2015-2016 en els enllaços situats a peu de pàgina.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades