Els millors màsters

La UPV imparteix cinc màsters universitaris entre els millors d'Espanya. Així és la primera Universitat de la Comunitat i la segona entre les politècniques

[ 18/06/2015 ]

Un any més, apareix la guia dels 250 millors màsters nacionals publicat per Unidad Editorial (abans en El Mundo i ara en Expansión) amb l'objectiu d'ajudar en l'elecció del màster universitari més adequat segons les necessitats i preferències de cada persona.

Entre més d'un miler d'opcions, aquesta guia selecciona els 250 millors màsters, agrupats en 50 especialitats. La UPV imparteix prop de 80 màsters i dobles màsters.

Dins de l'especialitat d'Empresa, en l'àrea d'Especialitzats, se situa el Màster Universitari en Viticultura, Enologia i Gestió de l'Empresa Vitivinícola, del qual assenyala que "ha sigut seleccionat per la Comissió d'Educació i Cultura de la Unió Europea com a Màster d'Excel·lència dins del programa Erasmus Mundus. S'imparteix en anglès o francès".

En l'especialitat d'Informàtica, en Programari, es troba el Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programari. I en l'especialitat de Medi Ambient, en Energia, hi ha el Màster Universitari en Tecnologia Energètica per al Desenvolupament Sostenible; i en Gestió Ambiental, els màsters universitaris en Economia Agroalimentària i del Medi Ambient, i en Enginyeria Ambiental (interuniversitari amb la UVEG).

La UPV és la Universitat que més màsters té en aquesta guia dins de la Comunitat Valenciana. Li segueixen: la Universitat Jaume I de Castelló, amb quatre màsters; la Universitat de València (UVEG) amb tres; la Universitat d'Alacant, amb un màster i la Universitat Miguel Hernández, que no en té cap.

I en relació amb les universitats politècniques espanyoles, la UPV se situa en el segon lloc, per darrere de la Universitat Politècnica de Madrid, que té 12 màsters. El tercer lloc, l'ocupa la Universitat Politècnica de Catalunya, amb un màster, i la Universitat Politècnica de Cartagena, que no en té cap.

Per a elaborar aquesta anàlisi s'han basat en 25 criteris, agrupats en cinc blocs: demanda del màster, recursos humans, pla d'estudis, resultats i mitjans materials.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom